掃呢頁CODE去手機

2020年9月3日 星期四

蘇耀宗(細So):細So小三曝光!35歲Macy係人妻 身材勁爆 #Macy #小三 #徐熙娣 #細S #細So #蘇耀宗

阿B真實身份曝光!前DJ細So(蘇耀宗)背妻偷食網紅阿B,事件震驚全城!細So先是蒲頭認衰,並獲得蘇太大方原諒,正當以為事件告一段落,即爆出阿B被細S ...




阿B真實身份曝光!


前DJ細So(蘇耀宗)背妻偷食網紅阿B,事件震驚全城!細So先是蒲頭認衰,並獲得蘇太大方原諒,正當以為事件告一段落,即爆出阿B被細So傳染性病,愈爆愈多!細So偷食,引發全網緝兇,而阿B的真實身份亦終於曝光,原來她便是練美施(Macy),Macy今年約35歲,已婚並育有兩位小朋友。Macy皮膚白滑,身材姣好,完全不像生過小朋友。Macy主要經營童裝和首飾生意,更以自己作生招牌,吸了不少粉絲。


據知,Macy對細So相當認真,不是玩玩吓,深信細So真心愛她才一直維持關係。Macy接受東網訪問,她說:「抱歉我現在精神狀況無法接受更多訪問,望原諒。(有冇同丈夫離婚?)沒有。(細So話6月已分手,但你話細So對你死纏爛打?)唔想再拎證明,因為會傷害對方。(呢件事有冇影響到婚姻?兩個小朋友點算?)不想再提,如果一再提,只會傷害更深,我想保護番兩邊家人,畢竟新聞不是我去開始。」


Macy年紀輕輕便踏入社會工作,16歲開始便打工,2006年時向家人借錢開了兩間舖,高峰月賺過十萬。Macy於2012年結婚,老公任職中醫,婚後三年抱兩,誕下一子一女,2015年實體店結業,轉攻網上市場主打童裝,社交網專頁超過4萬粉絲。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!