掃呢頁CODE去手機

2020年9月3日 星期四

【爆相爆片】JW加盟星夢娛樂惹fans不滿 與女友人行街散心 #JW #爆相爆片

JW(王灝兒)與卓悅太子爺葉韋彤拍拖三年戀得火熱,之前曾經多次傳出結婚的消息,不過實情是她仍然熱衷事業,約滿SunnyIdea後,轉投星夢娛樂。「賣身 ...






JW(王灝兒)與卓悅太子爺葉韋彤拍拖三年戀得火熱,之前曾經多次傳出結婚的消息,不過實情是她仍然熱衷事業,約滿Sunny Idea後,轉投星夢娛樂。「賣身」後的JW會被安排唱劇集主題曲。日前JW趁空檔,與女友人到銅鑼灣時代廣場shopping,《蘋果》讀者劉小姐透過「爆相爆片」,直擊當時情況,讀者劉小姐表示當時大約下午3時左右,她在時代廣場三樓賣化妝品的舖頭遇到JW:「嗰陣我入去咗一間專賣韓國化妝品嘅店舖拎嘢,突然聽到一把好熟嘅聲,望真啲原來係JW。商場嘅人流唔算太多,始終啲人仲未收工,JW主要係睇啲set裝保濕護膚品,不過佢都係齋睇消磨吓時間,最後見佢乜都冇買就行咗去。」

當日JW穿了一條白色貼身褲,上身穿了一件黑色短袖tee,劉小姐直言:「霎眼睇,JW嘅下半身睇落似乎有點肥,我仲以為過新公司會修吓身,本來我都好鍾意聽佢啲歌,點知佢會離開咗舊公司轉投簽咗星夢娛樂,唉,真係超失望囉!」

事實上JW當日加盟星夢娛樂,跟菊梓喬做一姐,有fans對這個決定有點不滿,紛紛走到她的社交平台留言:「點解要去星夢」、「居然簽星夢」、「點解你要簽星夢呀?希望佢哋唔好嘥咗你,繼續聽到你嘅好歌」,其後JW避談fans的質問,只說:「都有好fans留言話就算去邊都會支持我,只要我唔放棄唱歌,我可以應承大家,我係唔會放棄唱歌,入咗行10年,想試多啲唔同嘅嘢,尤其係拍劇,不過都同公司慢慢傾緊。」

JW與女友人行街shopping,兩人做足防疫措拖,未有違反限聚令。(讀者提供圖片)


JW全程齋睇唔買。(讀者提供圖片)


讀者劉小姐表示JW的下半身有點肥。(讀者提供圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於《蘋果日報》你的優惠網上獨家發售!


鍾意就快D Share啦!