掃呢頁CODE去手機

2020年10月11日 星期日

Oscar@《造星II》中環海濱busking 遇大媽群歌起舞被迫疾走 #造星II

(蘋果日報)曾參加ViuTV《全民造星II》的李祉均(Oscar)去年主攻現代舞配以獨特唱功及妖艷形象,突圍而出獲得季軍,不過他至今仍未落實和ViuT ...




(蘋果日報)


曾參加ViuTV《全民造星II》的李祉均(Oscar)去年主攻現代舞配以獨特唱功及妖艷形象,突圍而出獲得季軍,不過他至今仍未落實和ViuTV 簽約,只好憑自己實力發圍,今晚夥拍同樣參加過《造星II》的結他手羅卓華(Will)在中環海濱舉行首個busking騷,在街頭與數十粉絲相遇。

由於海濱一帶充斥着大媽開檔唱歌跳舞,震耳音響夾雜不同文化歌曲,令寧靜休閒海濱變得嘈吵,於是Oscar將原定演出地方移施到較遠位置,避開大媽之地,他說:「預料唔到咁多人,估唔到咁熱鬧,其實我同佢哋冇分別,大家都係公平表演者,只要大家唔好打擾到大家,互相尊重就OK,當然會有唔開心,但唔可以怪佢哋,呢個係公共地方。」

Oscar今晚獨自獻唱16首歌曲,為今次演出籌備半年有多,事前特別緊張,但臨場無得驚,今次多得好拍檔Will相助,與樂手組成今次組合,大家都以一個友情價幫手。疫情下搞騷,Oscar最大顧慮要衡量風險:「冇理由要觀眾承受風險,本身想去一個舒服啲嘅場地舉行,但好大機會蝕錢,最終還是選擇busking形式同fans見面。」

在工作方面Oscar現時自由身,因為疫情令工作進展暫停,亦未有和ViuTV簽約,他解釋:「大方向未有共識,但又冇話唔簽,發展方向仍需商量,佢哋擅長畀一個電視平台我,但我注重舞台表演。」一同參賽的其他人都已經簽約ViuTV、即將推出新節目,Oscar坦言:「我會羨慕佢哋開始起步,但每個人有唔同時間起跑線,我想繼續喺舞台上表演,鍾意唱歌,所以要增強自己唱歌實力,歌手方向發展。」

今次演出籌備半年多,眾人收友情價互相幫手。(蘋果日報)


首個騷在中環海濱busking,仍有數十fans出席。(蘋果日報)


同樣參加過《造星II》的Will(左)獲邀幫手。(蘋果日報)


Oscar指享受舞台演出,但與ViuTV在大方向上未有共識,現時仍未簽約。(蘋果日報)


Oscar的同期生即將有節目出街,坦言會羨慕,但自己希望做歌手。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!