掃呢頁CODE去手機

2020年10月11日 星期日

林穎彤:林穎彤伍富橋傳分手 互相Unfollow連網友都不如? #伍富橋 #林穎彤

可惜呀!藝人林穎彤(Bella)和同唱片公司的伍富橋(Alvin)雖然未承認戀情,但早被外界視為一對「金童玉女」,不過有傳兩人已低調分手,更被發現互相 ...




可惜呀!


藝人林穎彤(Bella)和同唱片公司的伍富橋(Alvin)雖然未承認戀情,但早被外界視為一對「金童玉女」,不過有傳兩人已低調分手,更被發現互相在社交網Unfollow,再見不是朋友。


最近Bella推出新歌《可不可以戀愛》,似憑歌寄意意,用歌詞勉勵自己應相信愛情,她又在社交網似有感而發:「愛情路上,或者我們會迷失會受傷,但經歷過後,蛻成一個更好的自己,終會碰上真愛……我是這樣相信着等待着!」分享MV片段時更表示:「此刻特別能領略歌詞的意思。」


對於分手傳聞,Bella說:「我哋一路都話係好朋友,之前因為宣傳歌先多聯絡多一齊,但近期接近冇乜聯絡囉,大家仲係同事都會有機會做嘢!(你Unfollow佢喎?)都Unfollow一段時間,我都follow好少人,只有百幾個,都係follow啲熟啲同close啲朋友,其實我哋都冇互相follow,朋友間都唔係睇follow唔follow,我好多TVB同事都唔會follow晒,如果要聯絡都可以私下網上聯絡。」


伍富僑就話Unfollow好隨意,又指望外界勿諸多揣測,如再見面也沒有問題。他又說:「其實我同Bella一直以來都係好朋友,而取消關注方面,我前陣子其實也unfollow了很多人,然後再follow番,加上我們雙方都是public account,即使沒有follow也可以看到的。多謝大家關心!
---------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!