掃呢頁CODE去手機

2020年10月11日 星期日

洪欣:洪欣50歲生日晒母女情 張丹峰一句話再惹婚變揣測 #張丹峰 #洪欣

咁見外?女星洪欣尋日50歲生日,尋晚佢喺社交網上載慶祝照片,除咗手捧蛋糕獨照外,仲有同囡囡嘅合照,佢留言:「今年的生日願望[蛋糕]是願所有人都健康快樂 ...




咁見外?


女星洪欣尋日50歲生日,尋晚佢喺社交網上載慶祝照片,除咗手捧蛋糕獨照外,仲有同囡囡嘅合照,佢留言:「今年的生日願望[蛋糕]是願所有人都健康快樂🙏」而老公張丹峰喺今日0時01分先蒲頭,發文:「孩兒她媽,生日快樂!」係兩人時隔半年多首次公開互動,不過一句「孩兒她媽」又引起網民猜測兩人婚變。


而洪欣嘅好姊妹蔡少芬、陳法蓉都留言祝福佢,雖然兩人同係遲到過咗凌晨12點先出現,但洪欣冇介意,仲回覆「愛你」,反而就冇覆老公!


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!