掃呢頁CODE去手機

2020年10月11日 星期日

吳若希為出街甘願「做狗」 網民瘋狂問有冇執相:係咪P瘦咗塊面 #吳若希

(IG圖片)吳若希與澳門闊少何兆鴻(Alex)夫婦,一向予人女方比男方「話得事」,Alex多次被目擊或被吳若希在網上隔空鬧爆,但Alex都繼續護妻縱妻 ...




(IG圖片)


吳若希與澳門闊少何兆鴻(Alex)夫婦,一向予人女方比男方「話得事」,Alex多次被目擊或被吳若希在網上隔空鬧爆,但Alex都繼續護妻縱妻,任由老婆「發惡」。不過,今日吳若希出post,明言對老公「言聽計從」,甚至「佢叫我hand hand我都會hand hand」。

原來因陀B遇上武漢肺炎疫情爆發、被迫留在家中安胎兼避疫的吳若希,獲老公安排外出食晚飯,相信是慶祝結婚3周年紀念,吳若希坦言心情興奮,如同愛犬Honey有得出街一樣,她說:「有養過狗的人都知道,狗狗對『街』這個字超敏感,一聽到就會超興奮,早兩日,何生說今晚要帶我上街吃晚飯,我就像Honey那樣興奮了一整天,呢兩日佢叫我hand hand我都會hand hand。」文末她還加上「多謝何生」的tag。

吳若希月前閉關安胎,已經多次呻悶,她在8月於IG出post講近況,一度與已為人妻的Robynn & Kendy成員Robynn(葉晴晴)講到「我就嚟生菇仔」,相信是吳若希無法外出,指自己悶到生菇。而日前吳若希的另一個post中,她自爆去產前檢查也要着得靚靚:「太久沒有外出了,連普通產檢也要有儀式感,選了一條顯瘦的孕婦裝去見婦科醫生。」顯然她十分重視每次可以外出的機會。

雖然吳若希日前透露自己的體重邁向70公斤(約154磅),又指老公Alex「聽到個磅數後瘋狂恥笑我」,而她在今天的照片中,醒目地擺出托腮甫士,成功遮面。不過,仍有網民留言問她「係咪P瘦咗塊面呢?」吳若希未有回覆;另有網民又她「今次有冇P細個鼻?」,吳若希稱:「今次冇,wide shot唔使。」

吳若希在IG貼圖稱,聽到老公帶自己外出食飯,心情興奮幾日。(IG圖片)


吳若希自喻有得出街,心情興奮得如愛犬Honey有得外出一樣。(IG圖片)


網民留言問吳若希有冇執相,P細個鼻。(IG圖片)


另有網民同樣問吳若希有冇執相,但未獲回覆。(IG圖片)


吳若希日前出post稱很重視每次可以外出的機會。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!