掃呢頁CODE去手機

2020年10月11日 星期日

朱茵:認真定玩嘢?朱茵驚嚇變臉 女神都崩壞 #女神 #朱茵

你冇眼花,真係朱茵嚟!凍齡女神朱茵一直保養得宜,係唔少女性嘅倣效對象,近年專注內地事業嘅佢亦好跟潮流,耐不耐就上載自拍短片保人氣,女神今次又有新片,不 ...




你冇眼花,真係朱茵嚟!


凍齡女神朱茵一直保養得宜,係唔少女性嘅倣效對象,近年專注內地事業嘅佢亦好跟潮流,耐不耐就上載自拍短片保人氣,女神今次又有新片,不過就唔知佢係故意定失手,揀咗個恐怖大眼Filter!


唔止對眼大到好似卡通人物咁,鼻翼仲明顯收窄,朱唇就變咗小丑大嘴,真係認佢唔到呀!


不過朱茵都好有心思,跟住音樂瘋狂左Un右Un,鬼咁風騷,又瞪大對眼仔整趣怪表情,都氹得網友好高興。朱茵又自爆謂自己放完假,要返劇組繼續拍戲:「『逃跑』的我今天要回劇組拍戲」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!