掃呢頁CODE去手機

2015年6月25日 星期四

歐遊唔夠喉 呃老豆陪鄭嘉穎過夜 陳凱琳處女開齋 [壹週刊 - 1320] 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,M1,



鄭嘉穎與陳凱琳密遊巴黎,玩足五日四夜,返港後再直落宿一宵。

娛頭

歐遊唔夠喉 呃老豆陪鄭嘉穎過夜 陳凱琳處女開齋

中坑鄭嘉穎四十六歲有心有力,搞掂細自己二十三年,九十後的陳凱琳( Grace),自稱未拍過拖守身如玉的大台處女,終於開齋!為提早陪女友迎接二十三歲生日,鄭嘉穎特別人肉速遞到法國,會合在當地開工的 Grace,共處五日四夜。

本週日(六月二十一日)父親節,二人拍拖返港, Grace未有回家交人陪老豆慶祝,反而直上男友位於大坑寓所再宿一宵。翌日陳父外出時,對於自己個女原來早一晚已由法國回港,竟懵然不知,「吓?落咗機?」

落機打情罵俏

搭完長途依然好好精神的陳凱琳難掩興奮,不停撩鄭嘉穎傾偈。

生猛撩男友

月中出席完上海電影節後,陳凱琳隨即飛往法國,為 TVB拍攝賽車節目。校啱時間,鄭嘉穎於十五號凌晨坐夜機飛往巴黎,會合已經完成拍攝工作,可以離隊的 Grace,浪漫巴黎!

五日四夜拍拖之旅眨眼過,本週日(六月二十一日)父親節早上,二人雙雙由巴黎回港。搭完十三個鐘長途機,後生精力充沛的 Grace,全程似開籠雀,不停指手畫腳撩男友傾偈,十分生猛,但鄭嘉穎堅持 cool爆,冇表情冇反應。

拎完行李出閘,開始進入一級戒備狀態,二人分開行, Grace一馬當先,急急腳行去停車場上保母車,隔十分鐘後,鄭嘉穎才出現,二人同車齊齊返回大坑的寓所。

早前接受訪問時,被問到會否帶埋鄭嘉穎同家人慶祝父親節, Grace早有鋪排,「我喺法國做嘢,長途機喎!嘉穎都喺內地有工作!」其實二人已計劃好,父親節撇甩屋企人,繼續二人世界。

父親節當日七點早機返到香港, Grace一直留守男友屋企過夜,未有回家陪父親慶祝;直至翌日(二十二日)下午一點,她才坐住鄭嘉穎的保母車,返回九龍塘寓所。

「 Grace以前好乖女,去邊都會同父母交代,但入咗行再加埋拍拖之後,成日早出晚歸,有時仲唔返屋企瞓,佢爸爸問佢去邊,咪話開工囉!」知情者透露。

21/6 7:00am到港

出閘後,二人刻意前後腳,陳凱琳先上車,約十分鐘後,鄭嘉穎才出現,齊齊返回男方寓所。

返歸冇耐,陳凱琳再外出,坐巴士返電視城開工。

處女黨

圈中有不少女藝人是虔誠基督教徒,因信仰而堅拒婚前性行為,奉守戒律,被列入「處女組」。

岑麗香

被封為無綫「四大處女」之一,堅守處女之身,並與鍾嘉欣、苟芸慧等姊妹組成「處女組」。

王君馨

於美國長大的王君馨,性格鬼妹,但自爆仍是處女之身,堅拒婚前性行為,更曾因為拒絕與男友發生性行為而分手收場。

鄧紫棋( G.E.M.)

虔誠 G.E.M.曾多次表示,信仰唔支持佢有婚前性行為,自稱是處女,話到明第一次要留俾老公,即使當年與林宥嘉打得火熱,亦聲稱未拆「禮物」,經常拒絕男友要求。

唔知個女返咗

對於女兒為了陪男友隱瞞歸期,返咗香港扮未返,陳父既不滿又無奈。

壹:記者 陳:陳凱琳老豆

壹: Grace冇陪你過父親節?

陳:冇呀!佢唔喺香港!

壹:佢尋晚冇返屋企瞓?

陳:未返嚟呀!

壹:但我哋影到佢落機!

陳:吓?落咗機?我都唔知喎!佢冇同我講幾時返嚟!佢係去做嘢啫。

壹:佢做完嘢 stay咗幾日同鄭嘉穎玩。

陳:我唔知喎……真係唔知!

壹:佢有冇打電話返嚟?

陳:冇呀! WhatsApp咋!

壹:冇話俾你知自己返咗香港?

陳:冇呀!未講!

壹:去咗鄭嘉穎屋企瞓喎?

陳:我唔知!

壹:你對鄭嘉穎印象點?

陳:我都未見過佢本人,又未同佢傾過偈,未交談過。

壹: Grace冇諗住帶佢返嚟見你?

陳:我唔知佢係咪同佢(鄭嘉穎)一齊。

壹:咁真係一齊,你滿唔滿意呢個男朋友?

陳:做朋友就冇問題嘅,又唔係講到結婚,邊有咁快吖!

壹:做男朋友就要考慮清楚?

陳:睇吓佢自己點諗啦,我都控制唔到咁多㗎喇!

22/6 1:15pm返歸

被問到在法國是否與男友同房,陳凱琳口窒:「我係去做嘢㗎!」

陳父憤怒

陳父得知女兒回港後未有返屋企陪他過父親節,一臉愕然:「而家我都控制唔到。」

同房定分房

被封為「大台處女」的 Grace,出道時曾自認「聖女」,「我都係處女!婚後先有性行為!」

女友因為信仰「守處」,早前拍攝劇集《殭》時,鄭嘉穎被爆向同屬「處女黨」的陳嘉寶請教禁慾心得,對此,鄭嘉穎亦坦白承認,「我哋係有傾宗教嘅嘢,有提到婚前性行為,我問佢(指陳嘉寶)男友點算?其實我好尊重每個人宗教信仰。」

拍拖浪漫法國再直落度春宵,翌日(二十二日)傍晚, Grace外出開工時春風滿面,被問到是否已經「破處」,她避重就輕。

壹:記者  G: Grace

壹:玩得開唔開心?

G:我去法國係做嘢㗎!

壹:影到你同鄭嘉穎一齊落機,佢去法國搵你?

G:其實我唔想講太多,因為都係私人嘢。

壹:你係基督教徒,同佢嘅價值觀有冇唔同?

G:其實佢都知我信仰,佢都好尊重,同埋我覺得兩個人相處都係要慢慢嚟!尤其係信仰呢啲嘢,我覺得可能遲啲唔排除一齊返教會,我知佢都唔抗拒嘅!

壹:性方面會唔會有好大引誘?

G:因為我哋真係好鍾意大家嘅性格,傾偈都好開心,呢啲係其次。

壹:你哋今次喺法國係一房定兩間房?

G:我今次係去工作啫。

壹:鄭嘉穎之前咁多女朋友,會唔會令你冇信心?

G:每個人都有過去,拍拖都係正常嘅事。

被記者踢爆歐遊,鄭嘉穎即時發爛渣,「做啲嘢唔見得光㗎!」

笑笑口嘅鄭嘉穎先㩒低鏡頭再出手箍實記者唔放,行為失控。

在新劇《殭》的煞科宴上,二人仍死撐雙方關係「仍在了解中」。

飛到法國為無綫拍攝賽車節目後,再與鄭嘉穎共度美好時光,陳凱琳公私兩忙。

唔願見光

至於鄭嘉穎,被問到同 Grace密遊法國一事,反應十分抗拒,一手㩒低記者鏡頭說:「你係,我唔會答你!」之後又箍實記者口噏噏:「唔好問咁八卦,私人嘢!」臨上車前,再加一句:「做啲嘢唔見得光㗎!」

男未娶女未嫁,拍拖點解唔見得光呢!

拍攝劇集《殭》的咀戲時,主動熱情的陳凱琳,收放自如,完全冇尷尬。

早前鄭嘉穎被踢爆向同屬「處女黨」的陳嘉寶請教禁慾心得。

家教甚嚴的陳凱琳,以往開工拍劇,陳母都會跟實監場。

考你定力

在《聖經》的基礎,「婚姻人人都當尊重,床也不可污穢,婚姻以外的淫行,神必會審判」,但有幾多人真係可以咁有定力,堅守戒約!

朱茵 黃貫中(破戒)

作為虔誠的基督徒,朱茵一直堅拒婚前性行為,與黃貫中拍拖 14年,一直只保持同居關係,但 12年突然爆出未婚懷孕。

鄭秀文 許志安(破戒)

有宗教信仰的 Sammi,婚前一直堅持與男友分開住; 13年,因被大業主收樓逼遷, Sammi破戒搬到干德道殷豪閣與安仔同居,消息爆出後,虔誠的 Sammi即結束三個月同居生活,搬到淺水灣回復獨居生活。

李亞男 王祖藍(守戒)

李亞男和王祖藍都是虔誠教徒,堅守不作婚前性行為,並雙雙誓神劈願不會破戒,婚前,即使李亞男一個人在香港生活,仍拒絕與男友同居。

商天娥 李偉誠(守戒)

10年,與拍拖五年的燈飾商人男友李偉誠( Patrick)結婚,婚前二人已過着同居生活,但男友亦尊重身為基督徒的娥姐,堅守禁慾,同居不同床,後來 Patrick更決志信主,齊齊守戒。

鍾意就快D Share啦!