掃呢頁CODE去手機

2015年6月25日 星期四

冷待大仔 被屈廿年 錢小豪:我想見個仔都難 [壹週刊 - 1320] 錢小豪,M1,



探熱針

冷待大仔 被屈廿年 錢小豪:我想見個仔都難

錢小豪跟前妻郭秀雲所生的兒子龐景峰( Andrew,隨繼父姓)簽約韓國公司做歌手,由於新沙士肆虐,不知情的錢小豪做訪問時表示擔心在韓國受訓的兒子安全,一點關心,竟觸動分開二十二年的郭秀雲撲出來炮轟,認為前夫借機「抽水」宣傳自己。

對於前妻自說自話,錢小豪終於打破多年沉默,多年被指唔理個仔,冇俾贍養費以及改名改姓等「故事」的真實版,逐樣講,對於兒子 Andrew,錢小豪說:「我見佢都難!」

景峰也有將錄音時的相,放在 Instagram跟朋友分享。

去年三人在黑妹李麗霞生日宴上見過,也影了一張難得的合照,不過至今錢小豪未有收到相。

諸多留難

被郭秀雲大數不是,屈埋屈埋的錢小豪,終於忍不住拆局!

當年和前妻離婚,為爭取兒子的撫養權,錢小豪跟郭秀雲對簿公堂,甚至不惜輸掉全副身家。

「咁多年來我唔想講,係因為當年阿仔(景峰)細,父母離婚已經好慘,如果再喺佢面前嘈,會影響佢成長,所以我一直忍讓。而家佢大個,我係時候講出嚟。

「離婚之後,法庭判咗兩星期見一次面,佢(景峰)可以喺我屋企過夜。到四、五歲左右,我哋(跟郭秀雲)已經唔可以直接對話,佢只會搵秘書同我聯絡,我同阿仔亦得星期日見面,阿仔通常要學好多嘢,我去接佢都已經係下晝三、四點,食餐飯又要送佢走,因為第二朝要返學。

「如是者,我同阿仔相處時間愈來愈少,有時佢又會話阿仔有嘢做,要隔幾個星期先俾見面。我記得試過成八個月冇見,我唔記得咩事,總之佢話有事,唔可以見。」錢小豪首次開腔透露父子關係疏離的原因。

週一下午,錢小豪跟細仔穎德在 Popcorn的書店打書釘,最後買了兩本書才走人。

兩父子感情要好,在書店也可玩一餐。

老婆丘倩鳴在商場內行家品店,之後再會合兩父子,齊齊返屋企。

龐景峰有段時間經常出現社交活動,同有兩子的模媽 Mia拍拖時,亦不介意公開。

錢小豪跟郭秀雲 90年於澳洲秘密結婚,同年誕下景峰。 93年二人離婚,郭秀雲於同年與鋼鐵大王後人龐傑拍拖。

自晒造型相

郭秀雲無厘頭指責錢小豪將兒子的造型相發給傳媒,其實在他的 Instagram,可以隨時搵到 Andrew在韓國及美國受訓時的相片。

祝福大仔

郭秀雲更以為前夫將景峰發給他在韓國的最新造形相(實情是景峰放 Instagram的相)轉給傳媒,乘機抽水!

「去年聖誕我哋撞過一次,我都有走埋去同佢哋影咗張相,之後呢張相都冇 send番俾我,我又點會搵到佢啲相 send俾人。我係都抽自己水啦,唔需要利用個仔,事實係有記者問我,先知佢原來去咗韓國做歌手。」

因景峰入行,觸發跟前妻廿幾年的恩怨,錢小豪認為可以承受,亦都不重要。

「呢個世界鍾意自說自話嘅人好多,可能係對方唔記得咗,又或者講多咗嘢,我唔怪佢!我只希望大仔順順利利做到自己理想,我度大門係時時為佢打開,至於有人再講嘢,我就唔會再回應。」錢小豪說。

冇機會接近大仔,錢小豪將全副心機放在穎德身上,鼓勵他嘗試唔同運動。

數年前接受黎燕珊在亞視主持的節目訪問,郭秀雲也帶住景峰一齊出鏡。

自說自話

郭秀雲指景峰五歲時,錢小豪跟他在大馬路踩單車,因他疏忽以致兩父子失散多個小時,景峰要到晚上才見番爸爸。

「成件事係佢自說自話,一個成年人都知,如果小朋友踩單車,都應該去草地;同埋如果大家有分析能力,都應該相信到夜晚先搵得番個小朋友,馬路又有巴士、 van仔,我冇理由之前唔報警。我覺得係佢自己諗出嚟!」

相隔二十二年,前妻突然翻舊賬,指他未有俾贍養費,不過,原來內有文章。

「離婚後,佢提議象徵式收我一蚊贍養費。我點會唔想照顧個仔,我連見佢都難,根本唔知佢需要乜嘢,我又點可以俾到佢。如果阿仔有時間,我都想同佢一齊去旅行親子樂,又點會話一蚊都唔俾呢?冇見面冇溝通,阿仔要衫要鞋,我冇理由唔買俾佢,呢啲我絕對做到。」錢小豪說。

雖已嫁入豪門,但郭秀雲近年也有搞慈善演唱會,更在台上獻唱。

生完景峰後,向來戰鬥格的郭秀雲,即拍《 Playboy》大騷好身材。

郭秀雲好鍾意帶住景峰,出席社交場合。

兒子被改名五次 錢小豪:佢都好慘!

2002年,郭秀雲嫁給鋼鐵大王後人龐傑。

錢小豪與前妻郭秀雲所生的兒子景峰,現年 25歲。隨繼父生活的他,前後改名五次,近年甚至連姓氏都改埋。景峰原名錢浩然,兩歲時父母離異,郭秀雲改嫁龐氏家族後人,成為繼子的他,先後改名錢錡夫、錢梓宏及錢景峰。由於廿一歲前改姓需經父母簽字同意,為免驚動生父,當時要跟後父姓的他,唯有硬加龐姓在前,變「雙姓人」龐錢景峰。直到滿廿一歲,終除父姓,改叫龐景峰。

對於親兒五度改名,錢小豪好無奈。「改咗五次我都控制唔到,隔幾年又改一個,我都好混淆。出世時爺爺幫佢改名叫浩然,離婚後,佢媽咪幫佢改另一個,之後改得太多,做佢都好慘,連我都唔知叫佢咩名好。」

兒子換姓,作為父親的錢小豪亦是從傳媒口中得知,最痛莫過於此。「十個男人有九個都唔想㗎啦,點會想個仔跟其他人姓呀!」

鍾意就快D Share啦!