掃呢頁CODE去手機

2015年6月25日 星期四

長實DIVA三大驚嚇位! 露台有出無入...





其他影片:>>






長實(001)北角DIVA已經入伙,資深驗樓師詹濟南「詹Sir」今日驗收一個實用近500方呎的兩房單位,竟出現三大嚴重「甩漏」!第一個「案發現場」出現在長約15方呎,放係客廳的特長窗台。詹Sir用支棍掃一掃對正窗台嘅天花,一邊徒手敲下天花,一邊講:「夾埋有8個地方係空心,鬆泡泡咁,呢啲係批盪黏唔實個底,聽到撞擊聲,是同個底部分離咗……

殊不知,「哎呀!真是(天花批盪)裂咗!」全新樓,天花竟然捱唔住人手敲打,即場出現裂縫,詹Sir話:「咁係天花批盪剝落先兆,咁要剷咗佢再批。」他估計,隨時幾個月之後,呢啲空心批盪就會跌落來。

詹Sir表示,驗咗DIVA十多個單位,出現呢個情況的單位唔多,咁啱今日驗嘅呢個單位失咗手!

驗完個「脆弱的天花」,詹Sir就去驗露台,露台門向客廳係有門柄的,點解要講明,係因為……

詹Sir行出露台,閂埋度門,發覺露台門向外個扇門頁無門柄,佢笑言:「估唔到驗樓,要用少林寺嘅大力金剛指…加個門柄,咁咪唔駛用少林功夫囉!」

近年新盤露台通常都是趟門式設計,估唔到今勻北角DIVA竟用開揭式,門柄消失了之外,露台可用空間亦少咗……記者跟詹Sir上樓之前,就聽到有另一位業主向發展商投訴呢種門,叫人點用露台晾衫喎!

最後,詹Sir行入廁所,企上個馬桶度,嘩!搖得郁嘅!詹Sir話:「坐廁裝得鬆,咁你坐上去就會郁一郁,每一郁就會掹到條來去水喉,掹得若干年,會突然爆,應該要整返緊個坐廁。」

本報記者陳家雄

鍾意就快D Share啦!