掃呢頁CODE去手機

2015年6月25日 星期四

周秀娜尖咀掃街 痴漢中環示愛 [壹週刊 - 1320] 周秀娜,M1,



獨沽一味睇杯碟家品,娜姐似乎要為香閨大變身。

同你吟一吟

周秀娜尖咀掃街 痴漢中環示愛

「我永遠只愛周秀娜 死後也愛」上個禮拜,《壹》仔喺中環遊街,見到個年約四十歲嘅痴男,頭上箍住個寫住「只愛周秀娜」自製紙牌,當街當巷唱情歌,向娜姐示愛。

其實娜姐當日都有出街,但無去中環,而係同個朋友去咗尖沙咀行海港城,所以同痴男緣慳一面。真係行街嘅娜姐,冇入名店睇衫試鞋,亦冇買化妝品,佢有興趣嘅,只係杯杯碗碗,但都係睇吓摸吓,唔買!

喺商場巡完一輪,就走落廣東道熱住咁企咗十五分鐘,唔係等人,係 call咗的士。《壹》仔望吓個錶,交更時間,有的士肯接 order已經好彩,等耐啲,都要!

雖然得閒約朋友去街,但娜姐要不時篤住手機覆訊息,好似佢自己話齋,多人追,逐個覆,都要時間。

等到眼瞓,足足企咗十五分鐘,架的士先到。

呢位兄台喺中環最多人嘅皇后大道中, set晒 speaker攞住搖鼓唱情歌向娜姐示愛,勁騎呢!

剛踏入三十歲嘅娜姐,強調唔會封胸,明買明賣,有腦!

鍾意就快D Share啦!