掃呢頁CODE去手機

2015年6月25日 星期四

有錢途 彭浩翔誘 Coffee露三點 [壹週刊 - 1320] 彭浩翔,林芊妤,Coffee,M1,



拍片教瑜伽,安全起見,高難度動作所佔比率只有兩成, Coffee示範的 visvamitrasana動作,主要強化雙手和腹部器官,以及鍛練大腿肌肉。

探熱針

有錢途 彭浩翔誘 Coffee露三點

殘廁 gathering一舉成名的 Coffee林芊妤,自從在電影《壹獄壹世界•高登闊少踎監日記》中,同男神王宗堯肉搏連場後,即惹來「關注」,多部電影拍門,包括彭浩翔監製的《同班同學》,點名要她全裸做女主角。怕被定型做肉女,連累家人承受無謂壓力, Coffee一律 say no!寧願將重心放回教瑜伽,又同新媒體公司合作搞網絡頻道,開發新錢途。

大茶飯

上月底做完電影宣傳後, Coffee開始潛水,甚至有戲搵她做女主角都唔接。放棄上位良機,只因有更吸引的大茶飯!據了解, Coffee正同新媒體公司 VS-Media合作,開發自家網絡頻道,拍片教瑜伽。

「話晒係自己個 channel,會好上心,要做好多 paper work,仲要緊貼用家口味!」 Coffee除了真身示範,亦要做埋資料搜集,一腳踢。

應傳媒的要求, Coffee過往曾公開做出各種高難度的瑜伽動作,結果引來自己的導師不滿,認為她刻意 show off。

「其實我學嘅 lyengar yoga係好生活化,可以透過好多家居 props去做到瑜伽動作,新一集嘅片,我就用咗水樽、皮帶同毛巾做工具。」 Coffee說。

人在日本的彭浩翔透過短訊回覆,承認曾接洽 Coffee全裸拍攝新片《同班同學》。

一舉兩得

先後已拍了十條瑜伽片的 Coffee,還計劃拍旅遊片,以及一些有關兩性關係的題材,令頻道更多元化。

「佢哋(媒體公司)俾咗好多 idea我,嚟緊希望可以去其他地方,可能扮到好 sexy又或者唔化妝落酒吧,睇吓有無異性 approach我,應該會幾得意!」

據了解,媒體公司會將 Coffee的頻道發放到中、港、台三地,如果瀏覽人數高,贊助、廣告收益可觀,她每個月還有額外分賬。有錢搵,又有機會開拓香港以外的市場,一舉兩得!

為全心全意開發網絡財路, Coffee更一口氣推掉多部片約。

「其實都唔關事,主要係嗰幾部戲都要我性感,自己真係唔想被定型,你問我係咪身材好,我又唔覺係,我唔係靠個胸搵食,我係一個瑜伽導師,既然做咗(行性感)自己有啲唔開心,咁無謂讓步再讓步。其實少少性感我 OK,但要我好暴露,我未必想!」 Coffee說。

用水樽做的一組瑜伽,可以強化腿部,有助胃病康復。

Coffee借助一張椅做的一組動作,可以強化脊骨,促進血液循環,減少黑眼圈出現。

這組 Richikasana動作屬高難度,對增強肌肉以及整個身體的神經及循環系統有很大幫助。

不介意健康性感的 Coffee,𠌥低身搬瑜伽墊,露出 3吋事業線。

買定朱古力請幫手拍攝的工作人員食,識做!

易瘀的 Coffee,輕微碰撞都會即瘀,要靠化妝遮掩。

凌晨六時起身陪被滾水淥親的媽咪到醫院睇醫生, Coffee面青青趕到現場化妝。

要求全裸

據了解, Coffee推掉的幾部電影,包括一部可以擔正女主角,但要她全裸演出; Coffee亦承認曾一口應承,只是對方一再提醒,叫她一定要諗清諗楚,不要衝動做決定。

「自己好鍾意拍戲,突然有機會,劇本又好,導演又好,當時真係好想拍;但好彩對方叫我諗清楚,返到屋企愈諗愈多嘢,諗番之前嗰件事(殘廁 gathering),唔想屋企人唔開心,最後都 turn down咗!」

至於 Coffee擔正但要全裸上陣的,是否彭浩翔監製的新片《同班同學》, Coffee不肯正面回應。

「邊套唔講啦,對而家做緊嘅人唔係太好。總之只要遇啱有好劇本、好角色,有限性感我會考慮,但露點、全裸,就一定唔會!」 Coffee肯定說。

做 model影旅遊相不介意晒身材,但 Coffee拒絕被定型,謝絕裸露。

原本搵 Coffee全裸做女主角的《同班同學》,找來從良日本 AV女星蒼井空客串。(《蘋果日報》圖片)

Coffee(後排右一)封胸出席《壹》片首映,即時被晒出 5吋事業線的崔碧珈(黑衫)比下去。(《蘋果日報》圖片)

胸前成功

25歲林芊妤( Coffee)在大台多年,雖然做極都係閒角,但因為身材勁,多次成功令網民留下印象,但最轟動,始終係殘廁 gathering。

《衝上雲霄 II》

13年,在無綫劇《衝上雲霄 II》飾演馬國明女友,巨胸壓馬明一幕,網民極關注。

殘廁 gathering

去年與達利國際集團太子爺林知譽( Will)於中環 ifc殘廁 gathering,事件哄動全城, Coffee一舉成名,但同時亦觸怒無綫,被迫解約,轉行做瑜伽導師。

《壹獄壹世界•高登闊少踎監日記》

戲中與男主角王宗堯有連場情慾戲,搶盡風頭,大膽的演出亦大獲好評。

鍾意就快D Share啦!