掃呢頁CODE去手機

2015年6月25日 星期四

陳法蓉抗老之謎 [壹週刊 - 1320] 陳法蓉,M1,



同你吟一吟

陳法蓉抗老之謎

要同年齡歲月玩遊戲,靠生活規律注意飲食同運動,少啲意志力同時間都唔掂!想快速見效,唔少人選擇醫學美容,不過,只要稍為重手,就出事。

娛圈一籮美魔女,只係真正天生麗質唔多,陳法蓉算其中一個。仲有一年多啲,就到五張,但無論皮膚同個 body,仲好見得人。保住副偈,陳法蓉選擇由內到外。返內地拍劇,一年一部,夠籌!因為 keep得好,有唔少國內美容品牌活動 job,唔會捱殘,做!仲有,平日出街,零妝頂多搽吓防曬,一年四季,戴帽戴眼鏡戴口罩,俾皮膚休息。

因為休息夠,唔使花太多金錢時間做其他無謂嘢。上星期四(十八日),《壹》仔喺尖沙咀海港城見到陳法蓉喺 Fancl補貨,買完就走。

Less is more,陳法蓉不膠之謎,其實好簡單。

去街市買餸,陳法蓉走帽飛罩一樣 OK,十月就 49歲,咁嘅款,罕呀!

大 V tee襯短褲,幾涼快都得,但塊面就幾乎遮冚嘅陳法蓉,買護膚品缺乜就買乜,絕不多手。

鍾意就快D Share啦!