掃呢頁CODE去手機

2015年6月25日 星期四

大手筆 跑馬地自設千萬錄音室 陳家瑛打造童童冇手軟 [壹週刊 - 1320] 陳家瑛,竇靖童,童童,M1,



王菲將童童交給經理人陳家瑛,全力護航愛女做國際級歌手「 Leah Dou」。(《蘋果日報》圖片)

探熱針

大手筆 跑馬地自設千萬錄音室 陳家瑛打造童童冇手軟

十八歲王菲女竇靖童承繼衣鉢,亦接收埋睇住自己大的經理人陳家瑛,新歌《 Chimes》上月在網上發表,又到倫敦拍 MV;為了將童童打造成國際級歌手「 Leah Dou」,陳家瑛在兩個月前一擲千二萬,購入跑馬地一個單位,作為童童私人錄音室,為年底於日本出碟,做好一切準備。

日本出英文碟

自一二年開始,遺傳父母音樂細胞的童童,每年都有新歌發表,明顯是為入行試水溫。完成中學課程的童童,經過再三測試,外間反應一面倒有讚無彈,決定再踏出一步,簽約陳家瑛,正式出道。

同王菲關係密不可分的陳家瑛,對擺明有條件的童童悉心栽培,處女碟到英國錄音,今個年底,將會在日本推出首張英文專輯,落重彈藥

包裝。

「童童叫 Katie(陳家瑛)做阿婆(音 Paul),佢喺香港期間,都係住 Katie淺水灣屋企,為咗令童童有更多創作空間,今年四月 Katie仲喺跑馬地買咗個單位,用嚟改裝做 studio,話等佢可以有自己地方做音樂。未計裝修器材設備,個單位都要千二萬, Katie對童童好有信心,亦充滿期望。」王菲身邊人說。

陳家瑛以一千二百萬購入跑馬地一個單位,改裝為童童的私人錄音室。

鋒菲復合後,向來有生意眼光的謝霆鋒好想簽埋童童(右一)入自己公司,但十八歲的童童有主見,揀(阿 Paul)陳家瑛(白衣)唔要 uncle鋒。(《蘋果日報》圖片)

今年四月,被網友拍得疑似大肚照後,自此王菲便很少露面。

王菲全面停工

有陳家瑛做燈塔,但王菲依然緊張,童童每次完成新歌,都會先給媽咪試聽攞意見。

「阿菲近年大部分時間都留喺北京陪霆鋒,之前傳佢有 BB,阿菲就更低調,佢本來應承咗劉國昌拍《陳華傳》,仲指定要同劉青雲合作,不過突然變卦唔接。部戲預咗八月底開,批文都出晒,阿菲推咗,而家搵緊周迅,如果周迅都唔得,就未必開得成,因為青雲得八月底個期可以。」知情者說。

至於有指王菲準備在今年舉行巡迴演唱會,並安排正式入行的童童在個唱中演出,但因為王菲突然全面停工,個唱亦無限期押後。

「如果阿菲開個唱, Katie就好唔得閒,因為佢一定負責製作,亦變咗冇時間理童童嘅嘢,童童初次出碟,阿菲一定要 Katie睇到實,所以根本冇可能今次做巡迴。」王菲身邊人說。

流住音樂的血,童童攞住結他天生有 feel。

年底會在日本出碟的童童,新歌《 Chimes》上月在網上發表。

童童的音樂天分應該來自生父竇唯,但近年兩父母已少聯絡。

今年初已搬去陳家瑛屋企住的童童,過去亦曾寄居王菲好友上山詩鈉家,所以與上山女 Hilary老友到暈。

富貴經理人

今年初已搬去陳家瑛屋企住的童童,過去亦曾寄居王菲好友上山詩鈉家,所以與上山女 Hilary老友到暈。

作為經理人,陳家瑛可謂無寶不落!包括在八十年代紅爆的陳百強,至於王菲則由 92年開始合作至今; 05年擸埋陳奕迅,手執兩隻金蛋。

王牌在手,但令陳家瑛賺到笑的,並不單只抽佣,還有做演唱會製作。王菲於 2010年開了 57場巡迴個唱,陳奕迅更由 2011至今不停巡迴,巡迴至 17年,預計總場數可達二百場。

送千萬 Studio給童童,對家住過億淺水灣獨立屋(圖)的陳家瑛而言,濕碎!

鍾意就快D Share啦!