掃呢頁CODE去手機

2015年12月23日 星期三

徐子珊楊洛婷好姊妹 孖住著勞蘇衫 __,徐子珊,楊洛婷,子珊,

楊洛婷同徐子珊一向都是好朋友,如果有留意楊洛婷的微博或IG,不時會發現徐子珊的蹤影。最近楊洛婷就擺咗佢同子珊的合照,佢哋兩個一齊穿上勞蘇熊的衣服,頭貼頭影相,身後加埋棵聖誕樹,呢晚應該係佢哋約埋一齊提早慶祝聖誕兼做冬啦。據知,子珊暫時仍未落實與邊間公司簽約,不過佢就好識把握時間,除咗有空接下幕前工作之外,仲進修珠寶設計課程,前排仲有佢嘅珠寶作品推出。 ...


楊洛婷同徐子珊一向都是好朋友,如果有留意楊洛婷的微博或IG,不時會發現徐子珊的蹤影。

最近楊洛婷就擺咗佢同子珊的合照,佢哋兩個一齊穿上勞蘇熊的衣服,頭貼頭影相,身後加埋棵聖誕樹,呢晚應該係佢哋約埋一齊提早慶祝聖誕兼做冬啦。據知,子珊暫時仍未落實與邊間公司簽約,不過佢就好識把握時間,除咗有空接下幕前工作之外,仲進修珠寶設計課程,前排仲有佢嘅珠寶作品推出。


鍾意就快D Share啦!