掃呢頁CODE去手機

2015年12月23日 星期三

唔鬼睇你 林夏薇倒 80萬落海 李思捷開騷滯銷:我要揾錢 [FACE - 448] __,林夏薇,李思捷,思捷,MF,

本月10日李思捷開演唱會記招,當日佢仲講明會搵好多朋友嚟做嘉賓,「老闆娘」林夏薇當然有出席,連側田都有撐場。真面目唔鬼睇你 林夏薇倒80萬落海 李思捷開騷滯銷:我要揾錢由李思捷做獨腳戲嘅《今晚睇李》9月底已播完,負評多到一年都數唔晒,連通訊事務管理局亦收過13宗投訴,李思捷仲有市場真係奇蹟。你有你投訴,李思捷則繼續做愛做的事。原來李思捷已氹掂私下以兄妹相稱的林夏薇揼水80萬,明年1月與豹哥單立文喺 ...


本月 10日李思捷開演唱會記招,當日佢仲講明會搵好多朋友嚟做嘉賓,「老闆娘」林夏薇當然有出席,連側田都有撐場。

真面目

唔鬼睇你 林夏薇倒 80萬落海 李思捷開騷滯銷:我要揾錢

由李思捷做獨腳戲嘅《今晚睇李》 9月底已播完,負評多到一年都數唔晒,連通訊事務管理局亦收過 13宗投訴,李思捷仲有市場真係奇蹟。

你有你投訴,李思捷則繼續做愛做的事。原來李思捷已氹掂私下以兄妹相稱的林夏薇揼水 80萬,明年 1月與豹哥單立文喺伊館開《今晚豹制李演唱會》!門票已開賣,莫講話至貴嘅$680位,連$280位嘅飛都仲有大把,睇嚟李思捷號召力已不及「福隆壽」年代,林夏薇呢鋪分分鐘倒錢落海喎!

41歲的李思捷扮嘢叻,靠扮嘢搵食的他,早前即使為新劇《爸 B有話兒》開工,都不忘籌備《今晚豹制李演唱會》(個名娘到!),繼續與豹哥單立文拍住上。

林夏薇原來私底下與李思捷以兄妹相稱,早前就用自家公司功夫集團名義,科水 80萬做冠名贊助。(網上圖片)

新伊館最多坐 3,000人,而演唱會門票已公開發售 10日,可惜各價位都未賣晒,剩番大把呀!(網上圖片)

思捷以前都扮過城城,今次佢都請咗城城御用排舞師 Sunny Wong幫佢排舞,唔通又係扮城城?(電視畫面)

氹契妹入局

其實在今年中,即《今晚睇李》播到一半時,李思捷已有開演唱會的打算,後來更向契妹林夏薇埋手,直接問她有冇興趣搞演唱會做贊助,嫁人後已一心想營商的林夏薇一口應承,更豪掟 80萬做製作費,而李思捷亦自掏 20萬幫補。對於自資開騷,李思捷輕鬆回覆:「我唔係要出錢,我要搵錢,哈哈!」

距離開騷還有一個月不夠,李思捷於本月 9日開始賣飛,原先一心以為賣票成績理想再公布加場,可惜本刊發現,開賣 10日,由最平的$280位至最貴的$680位都仍有大量門票賣唔出!加場更加唔使諗,而林夏薇的第一個演唱會投資項目,恐怕用 80萬當買個經驗囉!

一向以扮嘢搵食的李思捷,在演唱會中繼續扮嘢,不過扮女人、扮外星人等醜化形象的統統冇得傾。「思捷雖然係第 3次開演唱會,不過頭兩次都係同祥仔、祖藍一齊搞,話事權唔會喺晒佢度。今次唔同,由搵贊助商到度橋幾乎佢一個搞晒,豹哥主要負責音樂部分,所以扮女人嗰啲核突角色佢唔會再扮,其實佢好貪靚㗎!」演唱會製作人員表示。

據知思捷本想入紙到紅館再添食,不過今次 3,000張飛賣唔晒,想唱紅館,好難囉!

今次豹哥都算係半個主角,宣傳谷票房都好落力,思捷被問到自己都有份投資呢個演唱會時,佢就話:「我唔係要出錢,我要搵錢,哈哈!」

《今晚睇李》一共有 32集,不過評價好壞參半,尤其佢講笑話嗰 part,基本上成為巴打恥笑嘅熱門目標。(電視畫面)

「福隆壽」令三位事業上過高峰,但隨住意見唔一致,𠵱家各有各搵食,而李思捷則堅持唔再扮女人喎!(電視畫面)

李思捷啱啱至完成新劇《爸 B有話兒》嘅拍攝,據知佢仲係男一,真係唔知邊個想睇!(網上圖片)

Twins最賣得

唔想睇李思捷扮鬼扮馬,其實 1月都仲有大把演唱會等你睇!唔介意嘅可以睇老啲嘅林子祥、溫拿!唔想咁老? Twins囉,不過要上網搵下有冇炒飛喇!

網上圖片

入行 10年嘅慶祝演唱會,仲要係誇年騷,想一齊倒數,或者係 Twins嘅粉絲,飛應該一早預備好

網上圖片

之前有 Twins嘅入行 10年演唱會,阿 Lam仲勁,入行 40年演唱會!仲要開 3場,尚餘少量$480門票,想睇就快

網上圖片

張惠妹世界巡迴演唱會終於喺一月中開到嚟香港,不過票房差過 A-Lin,睇嚟肥晒嘅阿妹要諗計啦,最貴賣$980添,貴囉!

網上圖片

之前有左麟右李霸住農曆新年檔期, 16年同樣有譚詠麟霸住,不過今次同老拍檔溫拿!其實佢哋都有大把金曲,想懷吓舊又賀吓年,仲有少少飛賣喎!

採訪、撰文:娛樂組

攝影:林迅景


鍾意就快D Share啦!