掃呢頁CODE去手機

2015年12月23日 星期三

G.E.M.搵人仔缺席頒獎 新城照畀獎 __,G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

「契女」G.E.M.搵人仔缺席頒獎,但新城將會照畀獎~next1/1preG.E.M.雖然缺席,但兩個獎項早已袋袋平安。next1/1preG.E.M.缺席原因本是出席外國頒獎禮,但就算之後「退出咗」,都寧願搵人仔唔到!next1/1pre祖兒雖然唔到,但都有獎,仲拍咗「得獎片段」喺當晚播出!next1/1pre「重出江湖」嘅關心妍有幸分一杯羮。next1/1pre謝安琪天時地利人和下「得寵」,將 ...


「契女」G.E.M.搵人仔缺席頒獎,但新城將會照畀獎~

next 1/1 pre

G.E.M.雖然缺席,但兩個獎項早已袋袋平安。

next 1/1 pre

G.E.M.缺席原因本是出席外國頒獎禮,但就算之後「退出咗」,都寧願搵人仔唔到!

next 1/1 pre

祖兒雖然唔到,但都有獎,仲拍咗「得獎片段」喺當晚播出!

next 1/1 pre

「重出江湖」嘅關心妍有幸分一杯羮。

next 1/1 pre

謝安琪天時地利人和下「得寵」,將會喺頒獎禮狂擸獎。

next 1/1 pre

張敬軒將會喺毫無對手嘅情況下成為大贏家。

next 1/1 pre

朱明銳話會繼續游說華納,有六成信心柏豪當日會到!

next 1/1 pre

周柏豪

next 1/1 pre

新城頒獎禮將於本周六的Boxing Day舉行,出席歌手卡士可謂歷年「重災難」,其實近幾年新城頒獎禮已缺乏天王天后助陣,令新城只得捧是非多多的G.E.M.上位,因而被封「新城契女」,可惜崇洋的G.E.M.不念情義,早已事先張揚缺席新城頒獎禮,還有容祖兒、薛凱琪、許志安、鄧麗欣、方力申及麥浚龍等均以「工作在身」為由缺席。

在缺乏「份量」歌手撐場下,新城大為頭痛,鑑於「僧少粥多」,有傳新城今年將會「縮獎」,由以往逾130個獎縮至約120個。

「雙失」被迫破例

有傳早在一個月前,「契爺」朱明銳以容祖兒缺席為前提,以「女大贏家」來利誘G.E.M.出席,可惜自覺「今非昔比」的G.E.M.,雖聲稱「香港才是她的根」,但卻口不對心,她稱12月底獲外國頒獎禮邀請出席,故要到現場拉票,在外國月光特別圓的情況下,G.E.M.自然「大義滅親」婉拒「契爺」美意。

有見G.E.M.和祖兒都缺席,在「雙失」下,新城破例讓兩人唔到都有獎攞,祖兒更拍了「得獎片段」在當晚播出。至於新城亦臨危變陣力谷吳若希上位,據悉憑《眼淚的秘密》大熱的吳若希,有機會捧走「新城勁爆女歌手」及「勁爆歌曲」獎,而回歸頒獎禮的關心妍亦憑《關家姐》一曲奪兩個獎或以上。

張敬軒將成大贏家

新城當然都會錫住謝安琪,據知她將成為「女大贏家」,至少擸走四至五個獎項。而男歌手大贏家則落在張敬軒身上,在毫無對手下,穩奪「新城全球勁爆男歌手」及「勁爆歌曲」等4至5個大獎,而吳業坤則是「新城勁爆新人王」。

《東網》致電新城知訊台台長朱明銳,對G.E.M.因參加外國頒獎禮而缺席新城,他直言:「係呀,之前G.E.M.同我哋講本來要出席外國頒獎禮,但其後佢話『退出咗』。(咁咪嚟得囉?)唔係,佢又接咗一個內地商演,電台好明白佢哋依家以搵錢行先。」講到周柏豪缺席令軒仔得獎機會更高,他謂:「雖然柏豪話咗唔嚟,但我會繼續游說華納,我有六成信心,柏豪會嚟。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!