掃呢頁CODE去手機

2015年12月23日 星期三

住殘樓 搭上經理人 賣胸張秀文捱窮住劏房 [FACE - 448] __,張秀文,MF,

張秀文現居九龍城劏房,但出門多以的士代步,女神始終同平民有距離,唔通迫巴士咩?真面目住殘樓 搭上經理人 賣胸張秀文捱窮住劏房上週大台套旅遊節目《進擊昇龍道》,28歲兼34C身材嘅張秀文出浴畫面被瘋傳,正式成為女神接任人。張秀文貴為10年港姐亞軍,不時喺大台有性感演出,早已被巴打留意,雖然女神傳過被珠寶富商包養,但據知得米嘅其實係佢其經理人Victor。做到女神唔代表名利雙收,家陣張秀文原來仲住喺九 ...


張秀文現居九龍城劏房,但出門多以的士代步,女神始終同平民有距離,唔通迫巴士咩?

真面目

住殘樓 搭上經理人 賣胸張秀文捱窮住劏房

上週大台套旅遊節目《進擊昇龍道》, 28歲兼 34C身材嘅張秀文出浴畫面被瘋傳,正式成為女神接任人。

張秀文貴為 10年港姐亞軍,不時喺大台有性感演出,早已被巴打留意,雖然女神傳過被珠寶富商包養,但據知得米嘅其實係佢其經理人 Victor。做到女神唔代表名利雙收,家陣張秀文原來仲住喺九龍城唐樓蚊型劏房,出入怕唔怕危險呀?

28歲張秀文為 10年港姐亞軍,唔同嵋家嘅港姐選完即有劇拍,張秀文喺大台 5年來劇集只做閒角,間唔中喺綜藝節目露肉,先有機會俾巴打留意。早前嘅《最強選擇一分鐘》着比堅尼滑水,網民已叫佢做 BB,上週喺《進擊昇龍道》節目,僅以毛巾包住浸浴,巴打又瘋狂 cap圖,大台新咪精正式誕生。

上週五( 18日)活動結束,張秀文返回九龍城唐樓住所,雖然有鐵閘,但大廈沒有保安,返屋企又要行條長樓梯。

巴打瘋狂 cap圖就係張秀文呢幕出浴,唔少人仲好羡幕金剛添。(電視畫面)

上週五( 18日)張秀文出席完活動,即孖住姊妹梁嘉琪離開。兩人在巴士站傾足 10分鐘才各自離開。

傳過被富商睇中

管理畢業,出道時傳過被珠寶富商睇中,但之後傳緋聞嘅包括 J2台監製謝英偉同楊思琦前度李泳豪,全部都唔係有錢人。

原來真正得米嘅係她大台的現任經理人 Victor,據知張秀文 12年開始跟 Victor拍拖,雖然 Victor旗下有王浩信、鄭俊弘等,但 Victor對張秀文最照顧。不過二人都低調處理感情,連大台都唔多人知佢哋拍拖。

張秀文唔揀珠寶商反而揀打工仔,證明唔貪錢,而她亦住得平民,上週五( 18日)張秀文出席完宣傳活動後,就打的返回九龍城,原來女神已由馬鞍山私樓搬往九龍城月租約 1萬蚊嘅劏房。

大廈雖然有鐵閘,不過街頭街尾均是色情一樓一勝地,所以秀文 BB出入都戴住口罩,每次出門都 call的士極速跳上車。不如以後出入都係叫 Victor傍住好啲喎!

張秀文成為新女神,不過未開始吸金,上星期嘅活動亦係為大台宣傳,即係冇錢收啦。(網上圖片)

Victor

張秀文 12年開始跟經理人 Victor,二人亦因此日久生情。

《進擊昇龍道》播完,但本週播放《這個聖誕不太冷》除咗有張秀文,仲有李佳芯、麥美恩同梁嘉琪,如果又有温泉介紹就好喇。(網上圖片)

未能脫貧

張秀文現居九龍城劏房,但之前曾經住過泓景臺同天宇海,出身公屋的她,由大屋搬番細屋,真係能屈能伸,一啲都唔港女。

圖片

屋邨妹出身

張秀文出身馬鞍山公屋,當年為城大學生,自稱為慳交通費而放棄港大學位,經常搭巴士返學校。

《蘋果日報》圖片

搬 4小龍

成為港姐亞軍,張秀文被指搭上珠寶商,仲被拍得上泓景臺,但張秀文解釋話去探大肚嘅家姐。

住天宇海

12年由公屋升呢到住天宇海 700呎私樓,仲接受週刊在家居做訪問。

金剛女友蕊蕊:邊個係張秀文?

張秀文喺《進擊昇龍道》嘅表現,巴打當然收哂貨,但唔少網友都葡萄金剛,除咗喺節目中同張秀文打情罵俏,仲可以餵女神食蟹,不過金剛女友就唔係咁睇,佢話:「我冇睇過節目,佢冇同我備案喎,邊個係張秀文?唔識喎,鄭秀文我就知。」嘩!金剛你大鑊喇。

蕊蕊同金剛拍拖 2年,今年特別多新聞,先傳金剛爛賭,又傳佢同台灣槍擊案有關,𠵱家又傳佢同張秀文有緋聞,蕊蕊頂唔到幾多次。《蘋果日報》圖片

節目中金剛同張秀文超親密,金剛仲餵佢食蟹。(電視畫面)

採訪、撰文、攝影:娛樂組


鍾意就快D Share啦!