掃呢頁CODE去手機

2015年12月23日 星期三

拍片唱衰大陸人 劉馬車廣州遇襲 __,大陸人,劉馬車,劉駿軒,中國,大陸,強國人,

帶傷回港後劉馬車展示其傷勢。(朱偉坤攝)next1/1pre遇襲後劉馬車自拍照片上載網上。(互聯網)next1/1pre劉馬車自爆遇襲,反惹來網民諷刺。(互聯網)next1/1pre在網上自稱「劉馬車」的男子,在廣州遇襲受傷。原名劉駿軒的「劉馬車」,聲稱今日凌晨被友人相約到廣州太平沙消夜,惟抵達時,才發現已有十多名年約十多至二十歲的男子埋伏在場,當中更有非洲籍人士,期間有人大叫:「劉馬車,你仲敢返 ...


帶傷回港後劉馬車展示其傷勢。(朱偉坤攝)

next 1/1 pre

遇襲後劉馬車自拍照片上載網上。(互聯網)

next 1/1 pre

劉馬車自爆遇襲,反惹來網民諷刺。(互聯網)

next 1/1 pre

在網上自稱「劉馬車」的男子,在廣州遇襲受傷。原名劉駿軒的「劉馬車」,聲稱今日凌晨被友人相約到廣州太平沙消夜,惟抵達時,才發現已有十多名年約十多至二十歲的男子埋伏在場,當中更有非洲籍人士,期間有人大叫:「劉馬車,你仲敢返嚟大陸,你唔係鬧我哋咩!」隨即向他拳打腳踢。

「佢哋集中打頭同面!」劉形容對方施襲期間,路邊亦有不少人走出「加多一腳」,由於他全無反抗能力,最終要待對方打夠才停手。傍晚帶傷返港的劉馬車接受東網記者訪問,展示其傷勢,可見他左額腫起,面部亦有不少傷痕。他懷疑事件與他早前曾拍片「唱衰」內地人有關。「中國人就係唔鍾意畀人話,不過我唔驚,繼續會返大陸。」

事發後劉馬車一度到內地醫院檢查,初步發現他腦部有輕微震盪,由於至今仍覺得呼吸困難,回港後他已馬上求診。

不過劉馬車遇襲卻得不到網友同情,由於他遇襲後隨即拍照上載網上,更聲稱遭四、五十個襲擊,其留言一出,惹來網友批評,甚至諷刺他傷勢輕微。

網民有話說:

Edward Gsang:流鼻血扮比人打搏上位?

Fung Lam:比50人打?又吹大,比5歲小朋友打才真

Joshura Mok:嚴懲兇手,一定要佢知道,咁輕手係唔得

Harry Wo:仲識自拍,都唔係好傷姐


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!