掃呢頁CODE去手機

2015年12月23日 星期三

文凱玲:C1:文凱玲重拍床戲激變三級片 __,文凱玲,

「新晶女郎」文凱玲與「鴨王」何浩文於新戲上演超激床戲!next1/1pre王晶為求力臻完美,覺得兩人可以發揮得更好,決定重拍該場「重頭戲」!next1/1pre赤裸拍海報的文凱玲僅以單手遮胸,性感程度爆燈。next1/1pre咀戲勁激!next1/1pre何浩文全裸演床戲,奉旨晒健碩肌肉。next1/1pre何浩文不介意新片變三級,反而文凱玲擔心難向親友交代。next1/1pre林莉嫻於新片表現受 ...


「新晶女郎」文凱玲與「鴨王」何浩文於新戲上演超激床戲!

next 1/1 pre

王晶為求力臻完美,覺得兩人可以發揮得更好,決定重拍該場「重頭戲」!

next 1/1 pre

赤裸拍海報的文凱玲僅以單手遮胸,性感程度爆燈。

next 1/1 pre

咀戲勁激!

next 1/1 pre

何浩文全裸演床戲,奉旨晒健碩肌肉。

next 1/1 pre

何浩文不介意新片變三級,反而文凱玲擔心難向親友交代。

next 1/1 pre

林莉嫻於新片表現受讚賞。

next 1/1 pre

「新晶女郎」文凱玲與「鴨王」何浩文於新戲上演超激床戲,原本兩人的表現極具水準,但因監製王晶為求力臻完美,覺得兩人可以發揮得更好,決定重拍該場「重頭戲」,亦因此令該片由二級B變三級片!Connie除了在戲中落力演出外,連拍海報都搏到盡,赤裸上身僅以手遮點,性感尺度直逼當年邱淑貞!

33D文凱玲(Connie)於王晶監製新片《鴨王2》挑戰自己的尺度,跟「鴨王」何浩文(Dominic)有連場激戰戲,其中一場Connie更背部全裸床戰Dominic。兩人落力演出盡施渾身解數,可惜出來效果最終未能令監製王晶滿意,一聲令下重拍該場戲。由於重拍出來的效果大膽程度倍增,令電影最終由二級B變成三級片。

Connie早前接獲重拍消息後大吃一驚,因她極少拍這類激情戲,故完成拍攝後即鬆一口氣,但怎料最終要「再來一個」,令她大感吃不消。她謂:「其實第一次拍呢類戲,我已經非常緊張,都有叫我飲酒壯膽,但因為我飲酒會面紅,唔可以用呢個方法,最終只好拉住Dominic傾偈先冇咁驚,所以當我聽到重拍一刻,真係呆咗一呆。」

怕向父母交代

問Connie重拍時會否感到極大壓力?她承認:「因為拍完晒套戲之後,我成日個人都放鬆晒,亦食咗好多嘢嚟獎勵自己,所以一知道重拍,就要即刻諗點樣可以極速keep番個身形去拍,呢個係一個幾大嘅壓力。」

對於電影由二級B變三級片,Connie直言會努力做好演員本分,其他事會尊重各部門的專業決定。但她唯一擔心是拍之前跟父母表明電影是二級B,如今卻成為三級片,不知他們會否介意。她坦言以前所拍的電影,都會邀家人、親戚朋友一齊觀看,如今變成三級片,有些年紀較輕的親友便不能入場。而該片男主角Dominic則揚言不介意電影變三級片,只要電影效果好,做演員便滿足。

Connie於《鴨王2》除了有大膽床戲外,拍海報亦豁出去!其中有一張她赤裸上身僅以手遮點的相片,性感尺度直逼當年邱淑貞。Connie直言拍該輯海報時驚到「硬晒軚」:「初初影嘅時候,動作會好生硬,始終好少影呢類照片,好彩攝影師同埋當日一齊影嘅鍾采羲、唐紫睿都提我點樣擺甫士會自然啲,慢慢先識得放鬆啲。」

讚林莉嫻勤力

提到性感尺度直逼當年女神邱淑貞,Connie直言很喜歡對方:「佢真係好靚,我加入咗公司之後(王晶旗下)都特登睇番佢嘅作品,佢演戲好自然同埋真係好性感,所以好喜歡佢。」

今次新戲有不少靚女演員,當中有新人林莉嫻,雖然第一次拍戲,但備受觀眾追捧。問Connie會否擔心觀眾將林莉嫻跟自己比較?她謂:「冇所謂,愛比較係每個人都會,我相信晶哥(王晶)嘅眼光,簽入旗下嘅每個女仔定位都唔同,就算有比較都係良性競爭。(覺得林莉嫻點?)佢好好呀,係一個好勤力嘅女仔,身形亦都好靚。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!