掃呢頁CODE去手機

2015年12月23日 星期三

麥明詩甩裙失儀 [FACE - 448] 麥明詩,MF,

唔知係咪趕得滯,麥明詩企到縮晒背,又叉開對腳咁,完全冇晒參選時嘅霸氣!全知言麥明詩甩裙失儀十優港姐麥明詩自從高票當選港姐之後,似乎對大台啲活動唔多熱衷,更加唔使旨意佢會去拍劇啦。不過上星期一(14日),麥明詩就出席咗一個慈善晚宴,可能佢太趕時間啦,臨開席一刻衝住入會場,結果搞到吊帶都甩埋,之後企埋去backdrop度影相,唔知點解又企到冇晒儀態,雖然話麥明詩志不在大台啫,不過出席呢類公開場合,儀態 ...


唔知係咪趕得滯,麥明詩企到縮晒背,又叉開對腳咁,完全冇晒參選時嘅霸氣!

全知言

麥明詩甩裙失儀

十優港姐麥明詩自從高票當選港姐之後,似乎對大台啲活動唔多熱衷,更加唔使旨意佢會去拍劇啦。

不過上星期一( 14日),麥明詩就出席咗一個慈善晚宴,可能佢太趕時間啦,臨開席一刻衝住入會場,結果搞到吊帶都甩埋,之後企埋去 backdrop度影相,唔知點解又企到冇晒儀態,雖然話麥明詩志不在大台啫,不過出席呢類公開場合,儀態都好緊要㗎!

趕住入場

臨開席先衝入場趕到,公關嗱嗱聲幫麥明詩接住件外套,不過就搞到條吊帶鬆甩咗,差啲走光呀!

甩埋吊帶


鍾意就快D Share啦!