掃呢頁CODE去手機

2015年12月23日 星期三

【吸煤氣亡】家屬哀傷拜祭 胞弟:唔想佢一個人喺上面過冬 __,

「每年冬至一定食飯,估唔到冬至前發生咁嘅嘢,唔想佢一個人喺上面過冬」!今日冬至,為一家人歡樂團圓的大日子,黃氏一家卻痛失摯親,下午3時許,10多名親友到出事單位進行拜祭,盼與在遠方的死者過冬,其間黃母情緒激動,一度跪坐廚房地上嚎哭,場面哀傷。死者胞弟無奈稱,大判及二判誠意不足,不斷拖延交代欠薪及恩恤事宜,「今日好逼切問佢(哋),(佢哋)踢一吓郁一吓」。他續指,「諗住新年(一家人)返鄉下」,死者卻意 ...


「每年冬至一定食飯,估唔到冬至前發生咁嘅嘢,唔想佢一個人喺上面過冬」!今日冬至,為一家人歡樂團圓的大日子,黃氏一家卻痛失摯親,下午3時許,10多名親友到出事單位進行拜祭,盼與在遠方的死者過冬,其間黃母情緒激動,一度跪坐廚房地上嚎哭,場面哀傷。

死者胞弟無奈稱,大判及二判誠意不足,不斷拖延交代欠薪及恩恤事宜,「今日好逼切問佢(哋),(佢哋)踢一吓郁一吓」。他續指,「諗住新年(一家人)返鄉下」,死者卻意外慘死,殮葬及生活費亦成問題,徬徨萬分。

工業傷亡權益會職員陪同家屬與發展商會面,商討善後安排,但暫時未有達成共識,預計會議明日再續。

20歲工人黃漢民,前日於東涌住宅新盤昇薈一單位工作時,疑吸入過量煤氣不治 (新聞連結︰http://bit.ly/22lrCQr)。

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime


鍾意就快D Share啦!