掃呢頁CODE去手機

2015年12月23日 星期三

克勤讚人妻Kelly大解放 __,Kelly,李克勤,克勤,陳慧琳,

■Kelly前晚邀請克勤上台助陣,合唱《愛一個人》。陳慧琳(Kelly)「Let'scelebrate世界巡迴演唱會2015」前晚舉行第4場,回復單身的何超蓮找來好友JW結伴前去欣賞。除了一連幾日駐場嘉賓張家輝外,Kelly前晚還邀請了李克勤上台助興,合唱《愛一個人》,克勤在台上大讚Kelly:「我哋識好耐,合作都好多,但係真係冇諗到原來結咗婚做演唱會真係唔同喎!再靚咗好多!」克勤又搞笑說:「你咁 ...




其他影片:>>






陳慧琳(Kelly)「Let's celebrate世界巡迴演唱會2015」前晚舉行第4場,回復單身的何超蓮找來好友JW結伴前去欣賞。除了一連幾日駐場嘉賓張家輝外,Kelly前晚還邀請了李克勤上台助興,合唱《愛一個人》,克勤在台上大讚Kelly:「我哋識好耐,合作都好多,但係真係冇諗到原來結咗婚做演唱會真係唔同喎!再靚咗好多!」

克勤又搞笑說:「你咁deep嗰套衫,邊個整㗎?我冇亂望㗎,唔信你問吓陳慧嫻,我坐佢隔籬,不過,我想問套衫邊個整?我諗住返去整套畀我老婆着。我哋結咗婚好耐啦,都需要有啲刺激,原來結咗婚可以着呢啲喎。」另外,當全場大合唱《誰願放手》時,螢光幕拍到陳慧嫻一齊唱,Kelly表示:「唔怪之得啦,今晚大合唱特別好聽!原來有慧嫻喺度幫手唱。」

而昨晚第5場,Kelly就帶了兩個兒子上台做嘉賓,3歲的細仔小龍包當年被指像鄭則士,而今次看就像林雪和白只的混合版,非常可愛!

撰文:非非

■慧嫻跟着全場大合唱,Kelly指特別好聽。 ■超蓮(右)特地去捧Kelly場。

鍾意就快D Share啦!