掃呢頁CODE去手機

2015年12月23日 星期三

【含淚入睡仲扣喉】欣宜博命減肥 仍被嫌腳粗要用替身 __,欣宜,

唔使理別人嘅眼光,做回自己點都係最快樂。現年28歲嘅鄭欣宜,已經深深明白呢個道理。2003年,欣宜擔任修身堂代言人,由高峯期體重接近226磅,減走近80磅,當時全城都關注佢嘅身形,有人讚欣宜好勁,亦有人踩佢唔知醜,之後欣宜體重就浮浮沉沉。今日欣宜喺facebook以英文寫咗一篇文章,分享2011年嘅一件減肥事,大概係話嗰年佢要同徐子珊喺戲入面扮twins,當時欣宜係最瘦嘅時期,有139磅,因為劇情 ...




其他影片:>>






唔使理別人嘅眼光,做回自己點都係最快樂。現年28歲嘅鄭欣宜,已經深深明白呢個道理。

2003年,欣宜擔任修身堂代言人,由高峯期體重接近226磅,減走近80磅,當時全城都關注佢嘅身形,有人讚欣宜好勁,亦有人踩佢唔知醜,之後欣宜體重就浮浮沉沉。

今日欣宜喺facebook以英文寫咗一篇文章,分享2011年嘅一件減肥事,大概係話嗰年佢要同徐子珊喺戲入面扮twins,當時欣宜係最瘦嘅時期,有139磅,因為劇情需要,要close up兩位女演員嘅腳部,結果呢一個鏡頭最後要用替身代替欣宜,原因係佢對腳太粗!

欣宜剖白當晚返到屋企,仲要為咗keep住身形而要扣喉,入睡前更喊咗一輪。

去年欣宜曾經咁樣講:「旁邊沒有人幫助,最親的都走了,我墜入一個沒有快樂的世界,衹有減肥,減肥,減肥……我遺忘了人生最寶貴的東西,就是健康……這時開始沉澱,思考自己的身心,開展健康的生活,不會再强逼自己,不會再漠視自己的心靈……(原文:http://goo.gl/wKo9BZ)」呢篇文章,有超過9萬人畀like。

現時嘅欣宜領悟到身心健康,比外表靚令佢快樂,所以佢唔再怕照鏡,亦唔會做任何事傷害自己,佢都盼望大家身體同心靈都要健康。

當時欣宜係最瘦嘅時期,有139磅。
o依家欣宜唔再因為其他人嘅眼光去減肥(資料圖片) 徐子珊(左)同欣宜(右)喺戲中扮演twins。
欣宜今日喺facebook留言嘅原文
欣宜2010年12日為電影《我愛HK開心萬歲》出席拜神儀式 2003年嘅欣宜

鍾意就快D Share啦!