網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月3日 星期日

相隔8年再開金口 溫碧霞錄抗疫歌又唱又跳 #溫碧霞

溫碧霞相隔8年,為抗疫再開金口。
相隔8年再開金口 溫碧霞錄抗疫歌又唱又跳溫碧霞相隔8年,為抗疫再開金口。新任影后溫碧霞(Irene),憑即將上映的新片《墮落花》得到驕人成績,入圍5個 ...




相隔8年再開金口 溫碧霞錄抗疫歌又唱又跳

溫碧霞相隔8年,為抗疫再開金口。

新任影后溫碧霞(Irene),憑即將上映的新片《墮落花》得到驕人成績,入圍5個國際影展之外,更勇奪「愛爾蘭第8屆絲綢之路國際電影節」《最佳女主角》,雖然《墮落花》因新冠肺炎疫情影響一再延期上映,暫時仍未知何時可以正式在香港開畫。不過Irene並沒有失望,依然充滿正能量,為了向全世界及護醫人員打氣,已有8年沒有推出新歌的她,近日再度執咪灌錄了一首輕快的打氣歌《Make you Smile》,希望大家帶着微笑抗疫,一齊以笑容迎接明天的陽光。Irene謂:「《Make you Smile》係一首聽咗令人快樂,旋律輕快嘅跳舞歌,希望帶多啲正能量俾大家,希望我哋可以開心面對將來,相信明天會更好。」

溫碧霞落力跟排舞老師練舞。
溫碧霞落力跟排舞老師練舞。
溫碧霞相當享受載歌載舞。

溫碧霞相當享受載歌載舞。



Irene曾推出過8張個人唱片,繼2012年推出國語EP《我愛的你不在身邊》後,一直專注電影工作,前年再復出歌壇假麥花臣場館舉行《溫碧霞海潮演唱會2018》。Irene今次灌錄抗疫打氣歌亦非常認真,日前專誠邀請了排舞老師輝輝為《Make you Smile》排舞,輝輝更大讚Irene有跳舞天份,有節奏感又有美感。Irene輕鬆表示:「已經排咗3堂,進展理想,其實我好鍾意跳舞,所以好投入,而且呢首歌唱得好開心,又跳得開心,之前都有唱過快歌《森巴嘉年華》及《Stranger in the night》都係跳舞歌,所以今次再跳番舞,好開心呀!」




鍾意就快D Share啦!