網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月3日 星期日

汪明荃:汪明荃羅家英慶「鋼婚」 鮮橙畫家帽勁減齡 #汪明荃 #羅家英

汪阿姐真係幾時都咁潮!藝人汪明荃同老公羅家英結婚11年,真係恩愛都爆,好似之前羅家英由內地返港要在家隔離,汪明荃就以豪華火鍋兼預成個二樓行宮畀老公,加 ...




汪阿姐真係幾時都咁潮!


藝人汪明荃同老公羅家英結婚11年,真係恩愛都爆,好似之前羅家英由內地返港要在家隔離,汪明荃就以豪華火鍋兼預成個二樓行宮畀老公,加埋出動「羅家Ling」搖鈴畀佢,真係Sweet到呢~~今年佢哋結婚11周年,二人就一於呼朋喚友出街開餐慶祝,仲跟足禁聚令4人一枱,再切埋蛋糕影晒合照添!


慶「鋼婚」梗係夠晒開心,不過似乎網友嘅重點都係一致放喺汪明荃一身鮮橙打扮身上,一向都係潮中之人嘅佢,之前就創出「口罩時尚」,今次佢就轉玩減齡畫家帽,成個Look都Young至少10年,加埋條娃娃裙,真係見到都嗌聲Kawaii呢!!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!