網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月3日 星期日

馬國明:預習做老竇!馬國明兩招溝掂BB女 #馬國明

有好消息記得唔好收埋喇。藝人馬國明、吳岱融、吳業坤及劉溫馨下午現身電視城,為劇集《BB大晒》開工。劇情交代身為馬國明及吳業坤爸爸的吳岱融婚外情,「小三 ...




有好消息記得唔好收埋喇。


藝人馬國明、吳岱融、吳業坤及劉溫馨下午現身電視城,為劇集《BB大晒》開工。劇情交代身為馬國明及吳業坤爸爸的吳岱融婚外情,「小三」劉溫馨為他誕B,於醫院門口影「全家福」。


生BB隨緣


馬國明推着沒有BB的BB車表示:「疫情關係盡量都少叫BB開工,今日個B假嘅,不過我就同戲內、同香香(岑麗香)生嘅B女混熟咗,佢今年兩歲幾都算乖,不過拍得耐都會扭計,所以有時要氹,抱起舉高佢同佢玩,有時要就佢,跳拍咗佢戲份先。」


馬國明表示湊B要考耐性:「如果自己生嘅,應該又會唔同感覺。以前我都有幫家姐湊姨甥仔,不過佢哋依家已經十幾歲,家姐勞氣佢哋嘅功課。(想快啲做爸爸?)隨緣,有一定會同大家講,冇得瞞。(接受閃婚?)以前會覺得拍拖要經過一段時間慢慢相處,但睇咗家燕姐(薛家燕)一篇訪問,佢身邊有朋友拍拖10幾年都分手,亦有啲唔夠1年就結婚,真係好睇緣分。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!