網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年8月13日 星期四

蔡頌思:40億千金初體驗!蔡頌思難忘住二星級酒店 #蔡頌思

「40億千金」蔡頌思早前退選港姐。早前退選港姐的「40億千金」蔡頌思(Jocelyn),稍後要到橫店拍攝網絡電影,她要先在上海隔離14天再在橫店隔離7 ...




「40億千金」蔡頌思早前退選港姐。


早前退選港姐的「40億千金」蔡頌思(Jocelyn),稍後要到橫店拍攝網絡電影,她要先在上海隔離14天再在橫店隔離7天。已身在上海隔離的她,坦言由搭飛機到入住酒店都非常難忘:「搭飛機已經好緊張,因為好耐冇搭,全個機場都好少人,我戴咗眼罩、防護衣同好厚嘅口罩坐飛機,真係好煎熬,可能太焗有啲缺氧,整個機程好頭痛。」


她落地後做完核酸檢測,及取回行李就直接前往隔離酒店,酒店是以抽籤分配而不能自己選擇,最後她很不幸運地被安排入住了一間二星酒店,走廊的地面凹凸不平,房間亦不足一百呎﹕「我好唔好彩,其他朋友都住得比較好,可能我本身期望過高,所以落差咁大,但我住咗一日,其實自己抹完乾乾淨淨都似大學宿舍,只係空間較細,其他酒店有提供埋日用品,但呢間冇,我入住前買咗一大堆日用品,呢個都係一個好好經歷,我咁大個女第一次住兩星酒店,有啲內地朋友不斷咁笑我,佢哋話呢間酒店好出名,佢哋內地人都唔會揀。」


另外酒店會提供一日三餐,但因蔡頌思不能吃紅肉同澱粉質,故她自備了大量的真空雞肉、雞蛋及魚等。問到在隔離期間會做甚麼?她說:「我都有心理準備,主要係做運動、拉筋同做倒立,我之前拍咗好多片,諗住用呢段時間剪片。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!