網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年8月13日 星期四

林心如:林心如怕醜掩面 霍建華慶結婚4周年場地曝光 #林心如 #霍建華

搞咩咁怕醜呀?台灣女星林心如2016年與男星霍建華結婚,上月係結婚4周年紀念,雖然未見二人有何表示,但有網友就晒出佢哋兩張合照,仲意有所指咁寫道:「夫 ...




搞咩咁怕醜呀?


台灣女星林心如2016年與男星霍建華結婚,上月係結婚4周年紀念,雖然未見二人有何表示,但有網友就晒出佢哋兩張合照,仲意有所指咁寫道:「夫妻兩人是跟朋友聚會還是在幹嘛,如為啥這麼嬌羞?這是在幹嘛呢,好奇!」意外令二人慶祝結婚周年嘅場地曝光!


合照中,除咗主角二人,更有大班着上廚師制服嘅旁人,而林心如就同霍建華黐到實企,其中一張仲見到林心如勁怕醜咁低頭掩面,仲成個人挨晒落老公度,另一張就見到佢舉V笑晒咁,睇嚟佢應該好滿意今次嘅慶祝啵。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!