網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年8月13日 星期四

【人紅多是非】尹天照直認拍戲曾有爭執:我冇後悔過 #尹天照

尹天照當年因為亞視劇《我和殭屍有個約會》而成為一哥,當時他更獲亞視頒發視帝一獎,劇集至今仍然不少人回味,不過當日有不少負面新聞伴隨尹天照,他的火爆性格 ...






尹天照當年因為亞視劇《我和殭屍有個約會》而成為一哥,當時他更獲亞視頒發視帝一獎,劇集至今仍然不少人回味,不過當日有不少負面新聞伴隨尹天照,他的火爆性格令到不少人郤步,到了2010年,他先後因為自己和太太的身體狀況出現問題,結果2011年與亞視約滿後,淡出了幕前,專心照顧太太,直到近年才見到他的踪影。

尹天照日前應苑瓊丹邀請,接受香港開電視節目《開工大吉77》訪問,重提當年在片場「發脾氣」一事,尹天照說:「當年試過一次拍戲,啱啱先拍完第一Take,點知個助導走埋嚟第二稿、第三稿,我心諗我做畀你!我將每一稿嘅優點溝埋演畀你,但最終啲人都同你玩反面。其實呢啲嘢冇啱定錯,我冇後悔過。作為一個演員,如果冇火嗰角色唔會好睇,但係火得滯可能會影響其他人,點樣火點樣拿捏就要靠時間。」

近年尹天照曾參與幕前演出,問到他有否電視台向他招手,他坦言曾經有人接洽,奈何制度令他放棄簽約:「初步傾都知自由度有問題,算啦都過咗去。」尹天照曾經在訪問上講過,因為工作和家庭出再出問題,令到人生陷入低潮,情緒幾乎崩潰,最後因為信仰而改變:「當時太太有病,我搵唔到任何嘅方法去幫佢,咁啱有個朋友,佢有癌病但決定唔再睇醫生,我鬧佢痴線,佢就同我分享教會見證,我就去教會睇吓搵個當事人,因為呢一件事,我認為唯一出路就係靠耶穌。」

尹天照早前接受好友苑仔的訪問。


當年尹天照爆紅後,出現了不少是非。


當年《我和殭屍有個約會》,令尹天照的事業走到高峯。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!