網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年8月13日 星期四

【燈神倫又發功】譚詠麟「加持」Signal Wong:子華星爺混合體 #周星馳 #星爺 #譚詠麟 #黃子華

正所謂「一命二運三風水」,尤其係娛樂圈都算係撈偏門,有啲嘢就好難解釋,譬如燈力,有「樂壇比利」之稱嘅譚詠麟,根據過往歷史有幸獲譚校長送上祝福嘅人,星途 ...






正所謂「一命二運三風水」,尤其係娛樂圈都算係撈偏門,有啲嘢就好難解釋,譬如燈力,有「樂壇比利」之稱嘅譚詠麟,根據過往歷史有幸獲譚校長送上祝福嘅人,星途比較「與別不同」。

譚詠麟近年榮升藍校長,多次出席撐警活動,令唔少歌迷與佢割席,早前譚詠麟拉梁漢文跟葵青警區指揮官謝振中合照,引起軒然大波,梁漢文其後更宣佈演唱會延期。之不過譚詠麟一向熱心提攜後輩,被他出口「加持」過藝人,嗰排都係星途平平,如梁漢文、李蕙敏、李克勤、閻奕格、關楚耀、GinLee、林欣彤及樂隊Mr.等,好在早年一眾網民幫GinLee集氣,總算頂得住。

今日「燈神倫」又發功,被點燈的對象,就是「Signal Wong」王浩信!由於疫情全球肆虐,娛圈受重創,譚詠麟的生活亦變得好休閒,多數約埋好友做運動,留在香港悶悶哋,佢更開始煲大台劇,話晒譚詠麟因環球與TVB就版稅問題鬧僵,已絕迹TVB,前日竟然一連兩日狂煲大台新劇,他覺得呢套劇不錯,用咗漫畫拍攝手法,角色性格鮮明,更加持主角王浩信的角色「有黃子華及周星馳的混合體」,唔知佢係講Signal Wong演得似佢哋,定係覺得齋係個角色有呢種feel。

王浩信雖然係大台力捧當家小生,不過點計演一個角色都未可能同黃子華及周星馳睇齊呱,如果係講個「角色」,獲校長的祝福下,今次Signal Wong爭視帝有機會凍過水喎!話王浩信以為都係歌手出身,未知可唔可以對抗「燈力出眾」的譚詠麟呢!?但係譚詠麟開口讚後輩嘅方式確係一向有啲誇張,講人哋係子華星爺混合體,真係一啲都唔出奇。大家可以睇吓!

李克勤

1989年被欽點做「校長接班人」(2003年才正式上位首奪男歌星獎)

梁漢文

2004年被校長賜封為「新四大天王」之一(受校長祝福後,事業浮沉多年)

關楚耀

2006年以契仔身份入行,繼克勤後被欽點做其接班人(近乎淡出樂壇)

林欣彤

2010年參加《超級巨聲》被校長大讚「樂壇大姐大勁敵」(直今仍未算大紅大紫)

閻奕格

2017年被校長讚係「萬能型歌手」咩年代嘅歌都難唔到佢(目前星途平平)

樂隊Mr.

2010年獲校長送上祝福「看到他們就看到當年的溫拿」(MR.已五子拆夥解散)

李蕙敏

當年被校長睇好攞女歌手獎(歌唱事業下滑)

「主角王浩信的角色有黃子華及周星馳的混合體」。(無綫電視截圖)


「燈神」譚詠麟前日開始一連兩日煲劇,更點燈王浩信,「送上祝福」。唔知王浩信今年仲想唔想爭視帝呢!?






譚詠麟今日經常上載做運動、旅遊及品嚐美食的照片。(微博截圖)


李克勤1989年被校長任命為其接班人,結果到2003年才正式上位首奪男歌星獎。(資料圖片)


梁漢文於2004年被校長封為「新四大天王」之一,結果受校長祝福後,至今仍浮浮沉沉。(資料圖片)


譚詠麟於2016年為李幸倪(GinLee)送上一塊賽跑金牌,祝福GinLee短期內可以在香港樂壇跑出。(資料圖片)


關楚耀與校長上契,2006年被帶入行,更繼克勤後被欽點做其接班人,後來他在樂壇已近乎銷聲匿跡,近年努力洗底,重返娛樂圈。(資料圖片)


當年被校長睇好攞女歌手獎嘅李蕙敏,唔好話攞女歌手,連歌唱事業都直線下滑。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!