網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年8月13日 星期四

陳柏宇:符曉薇宮外孕切除輸卵管 陳柏宇最擔心老婆心情 #符曉薇 #陳柏宇

最緊要個人冇事!歌手陳柏宇老婆符曉薇(Leanne)第二胎宮外孕,需緊急切除左邊輸卵管。陳柏宇接受東網訪問時,坦言:「唔開心一定有,擔心Leanne心 ...




最緊要個人冇事!


歌手陳柏宇老婆符曉薇(Leanne)第二胎宮外孕,需緊急切除左邊輸卵管。陳柏宇接受東網訪問時,坦言:「唔開心一定有,擔心Leanne心情多啲,始終唔係好識處理,有同佢再討論吓,關心佢心情。(Leanne係咪怕咗生BB?)佢唔係怕生BB,係擔心再次宮外孕。」


Leanne則表示疫情下未去覆診:「應該康復番啦,不過未覆診,因為個疫情所以唔敢出去覆診。(你分享了朋友人工受孕的經歷,你也會嘗試人工受孕嗎?)唔會嘗試人工受孕,順其自然,不過自然懷孕信心仲未完全好㗎,都會再嘗試。(老公的陪伴是否令你最窩心?)係呀!佢一路陪我入醫院,每日都過嚟探我,幫我處理屋企嘅嘢,會同我傾偈。囡囡Abigail唔係好知發生乜事。之前做完手術個一個月就好似坐月咁,媽咪日日嚟煲湯,煮飯照顧我。好感恩奶奶、媽咪和老公照顧。」


Leanne再於社交網透露詳情:「首先多謝大家嘅關心,然後解答下大家嘅問題,有網友問點解咁遲先知宮外孕,早啲去產檢就可以避免爆輸卵管,因為疫情底下,所以避免成日去睇醫生,所以遲咗去睇先搞到咁。第二大家問陳生點樣氹我,佢繼續做返自己,繼續搞笑 令到好緊張嘅氣氛變得搞笑。第二條片就係我準備入手術室,成日都冇飲過水同食野(嘢),勁口渴,護士幫我吊鹽水,陳生揸住杯水過嚟同我杯鹽水乾杯,雖則佢不嬲都賤格,但就係令到我笑返。我係醫院嗰幾日,佢日日都過嚟搵我,晚晚都同我FaceTime,我已經好足夠。第三張相就係做完手術嘅傷口,我做微創手術,開咗三個窿,個肚因為手術要吹脹,起碼一個月先完全還原,不過而(依)家我完全康復啦,多謝大家嘅愛,最後真係多謝媽咪個幾日照顧我,日日買餸煮飯煲湯比(畀)我,佢係一個唔識煮飯嘅人,上網搵資料之後煮比(畀)我,做完手術我勁虛弱,講嘢連氣都無,全靠媽咪靚湯,果然世上只有媽媽好。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!