掃呢頁CODE去手機

2021年2月5日 星期五

江嘉敏:【被14歲小鮮肉暗戀】江嘉敏自爆做床上運動減肥 #江嘉敏

藝人江嘉敏日前於中環為無綫劇集《黯夜守護者》拍攝,劇中她飾演一名20歲的網紅,不時四處拍片,往往會拍到一些不為人知的事件!拍攝當晚,她膽粗粗的穿着短裙 ...




藝人江嘉敏日前於中環為無綫劇集《黯夜守護者》拍攝,劇中她飾演一名20歲的網紅,不時四處拍片,往往會拍到一些不為人知的事件!拍攝當晚,她膽粗粗的穿着短裙、長靴露腿去找學生哥「攞料」,更被「哥仔」搭膊頭。而同場年僅14歲的演員楊凱博,曾於《降魔的2.0》飾演馬國明的童年及於《特技人》中演飾演譚俊彥兒子,相當好戲,今次他飾演一名中學生,卻暗戀「姐姐」嘉敏。


江嘉敏受訪時坦言,現實生活中未曾受過「小鮮肉」傾慕。早前被男友叫減肥的她,明顯消瘦不少,她說:「其實我喺劇入面係火鍋店太子女,所以呢幾日拍廠景不停打邊爐,我本身已經戒咗澱粉質,每日主要食菜,個個都話我瘦咗啲。(有冇做運動?)我有喺床上面做5分鐘Work Out,好勤力,真係有效!」


說到新年例必「增磅」,她指其母已表示不會買年糕,但會自製一些健康一點的食品,她謂:「有好多客戶好錫我,送咗好多糕點畀我,我都會食嘅,攞個意頭嘛!但只限一、兩舊囉!」她又指兩年前開始派利是,今年亦已準備5位數字,她說:「派多啲、賺多啲嘛!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!