掃呢頁CODE去手機

2021年2月5日 星期五

余香凝捧孕肚上山唞氣曬太陽 湯怡家中養胎整麵包餵老公 #余香凝 #湯怡

香港雖然飽受疫情困擾,不時有民怨聲音,大家要面對重重難關,但娛樂圈依然喜訊浪接浪,近月先後不少女藝人宣佈陀B喜訊,牛年將會增添小生命,不過疫下孕婦要加 ...






香港雖然飽受疫情困擾,不時有民怨聲音,大家要面對重重難關,但娛樂圈依然喜訊浪接浪,近月先後不少女藝人宣佈陀B喜訊,牛年將會增添小生命,不過疫下孕婦要加倍小心,無論戶外郊遊及家中解悶各施各法。

余香凝(Jennifer)去年10月奉子成婚,下嫁40歲圈外人陸政渡(Tim),並於聖誕節公佈懷孕消息,估計現時陀B近5個月,她間中會上載生活照到社交平台,近期顯見她散發孕味,昨日她無懼外來人氣,一身運動look行山,到一望無際景點時還興奮除罩,捧着孕肚做出鬼馬動作,留言:「同bb一齊吸收吓陽光」,並刻意露側身留影,活力十足,網民見肚尖尖估計似陀B仔。

湯怡和老公麥秋成1星期前宣佈雙喜臨門,結婚兼陀B,湯怡在家中處於養胎之中,心癮起整麵包解悶,最後留言說:「好喇,整咗咁多,聽日唔使爭。」網民見到湯怡愛心麵包,紛紛羨慕麥秋成有口福。

余香凝在山上除罩唞氣,大大力深呼吸。(ig截圖)


捧着孕肚一齊吸收陽光,心情興奮。(ig截圖)


正面側面睇都孕味濃。(ig截圖)


去年聖誕節兩公婆齊齊公布喜訊。(ig圖片)


湯怡細味品嚐自己手勢。(ig圖片)


一星期前二人公佈喜訊及婚照,甜蜜恩愛。(ig圖片)


----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!