掃呢頁CODE去手機

2021年2月5日 星期五

譚杏藍:【例牌每月遭性侵1次】譚杏藍自爆慘被揸下體 #譚杏藍

近日台灣宅男女神雞排妹(鄭家純),自爆慘遭「連環性騷擾」,引起中港台三地關注,估唔到歌手譚杏藍(小花)早前同網友喺社交網互動,開設「秘密垃圾桶」問答環 ...




近日台灣宅男女神雞排妹(鄭家純),自爆慘遭「連環性騷擾」,引起中港台三地關注,估唔到歌手譚杏藍(小花)早前同網友喺社交網互動,開設「秘密垃圾桶」問答環節,叫大家將平時唔敢同人分享嘅嘢同佢講,唔好收收埋埋,結果好多網友竟然分享自己被性侵嘅故事,令佢忍唔住,將自己隱藏多年嘅秘密話畀大家知,影片上載不足1日,已經有過萬人收看。


小花自爆喺讀書期間,幾乎每個月被人性侵1次!佢話有次喺大約12歲嗰陣,着住校服同家傭行返屋企,但家傭行得快冇理佢,點知突然有個男人揸佢下體:「嚟遠有個男人,長頭髮嘅,佢當時喺我同工人姐姐中間擦身而過,嗰一刻佢用隻手揸我下體,然後就跑走咗,我企咗原地反應唔到,當時呢件事困擾咗我2個星期。」


搭港鐵被人用硬物撞屁股


佢再話有次喺巴士上層瞓覺嘅時候,曾被人偷拍胸部,當時佢完全唔知發生咩事:「我仲同佢點頭打招呼,之後佢就好快衝落車。」之後又有次夜晚搭小巴返屋企,又好眼瞓所以瞓着咗,點知Feel到有人來回咁摸佢大髀內側:「突然之間感覺有人不斷摸我大髀,不停來回掃,佢隻手不斷係我大髀內側徘徊,當時好驚,我惟有繼續扮瞓覺,直至嗰個人落車為止。」而佢又指曾喺港鐵車廂,感覺有人用硬物喺佢屁股衝撞:「當時我發現手背有液體,返屋企狂洗手,覺得自己好污糟。」佢想藉今次分享被性侵嘅經過,為自己發聲,亦希望大家如果遇到同類事件,都可以企出嚟,千祈唔好怕事!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!