掃呢頁CODE去手機

2021年2月5日 星期五

朱智賢着通窿legging行山曬出成條黑印 騷長腿自嘲:點見人呀! #朱智賢

朱智賢着通窿褲曬黑腿,認真失策。(IG圖片)朱智賢去年爆出與人夫黎振燁偷食,二人因拍劇偷偷撻着,被揭發在山邊鬼崇切蛋糕,當時二人事業漸見起色,朱智賢被 ...




朱智賢着通窿褲曬黑腿,認真失策。(IG圖片)


朱智賢去年爆出與人夫黎振燁偷食,二人因拍劇偷偷撻着,被揭發在山邊鬼崇切蛋糕,當時二人事業漸見起色,朱智賢被封為女神,黎振燁被受嘗識不斷拍劇,奈何醜聞爆出後毁去前途,雙方各有生活,黎振燁繼續照顧妻子,朱智賢男友謝東閔雖然被戴「顏色帽」,但仍不離不棄,去年12月尾謝東閔生日,二人帶狗到赤柱慶祝。

朱智賢現時在TVB零工作,不時會行山消磨時間兼貼相上IG 打卡,昨晚她又在IG貼去菠蘿山峽谷的行山相,男友謝東閔亦有按讚,見她穿上短身外套、貼身運動褲露小蠻腰,另一張相更露出長腿,但白滑長腿卻現一條黑痕,她自嘲玩大踢爆:「話說沖涼嘅時候,突然之間發現兩隻腳(係成條腿)旁邊都有條痕,然後喺度諗,係咪因為條褲壓住咗有條界呢?跟住......我突然爆笑咗出嚟,OMG!!!!! 噚日我着咗條通窿嘅legging行山!媽呀!宜家成對腳曬到有印,好似污糟咗咁,點見人呀?然後我自己一個喺屋企笑儍咗。」網民都忍不住留言提醒,亦有很多人大讚她擁有美腿,不過朱智賢這個另類紋身不太接受,表示不會再穿通窿的褲行山,避免重蹈覆轍。

朱智賢企圖以健康形象洗底,行山曬到現黑痕。(IG圖片)


朱智賢雙腿都出現一條曬後的痕跡。(IG圖片)


白滑美腿出現另類紋身。(IG圖片)


朱智賢偷食事件後,謝東閔不離不棄,還在她的IG帖文讚好。(IG圖片)


----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新:iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!