掃呢頁CODE去手機

2021年6月10日 星期四

193單拖殺入《晚吹》做愛情顧問 預告分享朋友經驗 #晚吹

男子組合ERROR成員之一的郭嘉駿(193)因寸嘴而上位,除了得到fans的加持力撐外,工作量當然大增。日前ViuTV的FB專頁出post,193將與 ...






男子組合ERROR成員之一的郭嘉駿(193)因寸嘴而上位,除了得到fans的加持力撐外,工作量當然大增。日前ViuTV的FB專頁出post,193將與《最後一屆口罩小姐》冠軍「浩南」鄭伊琪及曾參加《美選D.n.A》的譚凱倫(Helen)合作主持《晚吹:戀講嘢》(暫名),三人化身戀愛專家,協助女士解決愛情煩惱

將會加入《晚吹》行列的193回覆《蘋果》,他表示節目預計在8月初播出:「暫時係26集,如果做得好,長做長有。今次每集有嘉賓講自己感情,我主要分享朋友經驗,我唔知自己會唔會搞到佢哋喊,不過我會直接講意見呀!」

ViuTV方面亦在FB寫着:「以往廣播電台有一類特別節目《三個寂寞的心》、《香蕉俱樂部》及《早霸王》等,把這類電台獨有的談心節目,加入《晚吹》系列。主持193、浩南及Helen 去接見不同女士的情愛問題,不論是與男友相處問題、自己或對方出軌、性愛問題、發現自己做了第三者、性取向問題等……本節目都會給她們一個渠道去抒發表達!」至於會否在節目亮相,則由當事人決定。

消息公佈後,有不少人戥193可以單飛做節目感到開心,開心過後,亦有人擔心有節目會被刪走,「唔好cut空肚講宵夜同又要威又要戴頭盔呀」、「唔好cut二汶、強尼、祖祖」、「星期二啲嘢雖然好多時係大台都聽過。但真係覺得佢哋做得唔錯。其實一至五話題都唔同,好難想邊個冇,不如加開晚吹六、日。咁就正!」一哥強尼亦被問到《晚吹》是否會進行改革?他說:「我暫時冇收到話完住,《晚吹》13集為一季,通常每完13集就會知繼唔繼續。」

193將會加入《晚吹》行列。 (FB截圖)


強尼有份主持的節目,受到不少網民歡迎。(FB截圖)


(FB截圖)


強尼表示仍然會繼續主持《有酒今晚飲》。(資料圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!