掃呢頁CODE去手機

2021年6月10日 星期四

YouTube女神|長腿米露迪曾患抑鬱 靠網上搞笑短片𠱁自己開心 #女神

早前參選ViuTV《最後一屆口罩小姐選舉》的「肥腰」米露迪(MelodyMa),雖然未能在口罩小姐中奪冠,但她早已被網民封為長腿女神,IG有逾10萬人 ...






早前參選ViuTV《最後一屆口罩小姐選舉》的「肥腰」米露迪(Melody Ma),雖然未能在口罩小姐中奪冠,但她早已被網民封為長腿女神,IG有逾10萬人追蹤,白皙長腿是她的標誌,米露迪說:「我做唔到好傳統、好仙氣嗰啲女神feel,我係女神……經囉。」

長腿絕對是米露迪的生招牌。


米露迪人稱米媽,是啱Channel常駐成員之一,長長秀髮、自然放電的腰果眼,加上纖瘦長腿,令她成為不少男士的夢幻對象。正所謂鹹魚青菜各有所愛,網絡評語豈止於讚,討論區不時有haters聲音如「太老」、「平胸」、「把聲作狀」,但米露迪統統視為改善自己的動力:「其實最初做呢一行嘅時候係好唔開心,會好在意嗰啲留言,但係近呢兩年,我個心態完全轉咗。我覺得其實haters係最忠實嘅fans,佢哋一唔鍾意你,就會每個post都好留意你,每個post都會過嚟留言攻擊你。有時你要去過濾,有啲嘢你改變唔到,可能話我樣衰咁,但係有時話我個妝太濃呀、啲戲做得唔好,呢個係一個好嘅意見囉,我可以改到嘅嘢,係好囉。」

米露迪會認真對待haters的留言,希望令自己有所進步。


接受批評,願意改變,讓她一步步成長,有時候跳出舒適圈是必須的。正如米露迪在17歲那年,選擇到完全陌生的意大利體驗一樣,膽粗粗為了學習新語言,便來一次說走就走的冒險之旅:「我覺得去意大利,都係幾改變我人生嘅一年,去嗰陣一句意大利文都唔識,淨係知ciao係hello咁解。」

米露迪在鄉村地區的寄宿家庭暫居,來自單親家庭的她,以為可以在當地感受完整家庭生活,最後卻令她有點失望:「原來佢都係單親,同埋我好想有兄弟姐妹,但係嗰度又係冇,最慘係佢係一句英文都唔識,我完全溝通唔到 ,第一晚勁驚,惟有拎住本字典篤住話佢聽。」

人在異地,即使有寄宿家庭照顧,少不免有思鄉愁緒,米露迪因此變得獨立、懂得調節情緒:「因為真係冇人明,唔可以表現畀當地屋企人睇,怕佢哋以為好似待薄我咁,又唔可以表現畀自己屋企人知,怕佢哋擔心。好多時我要自己去處理情緒,好似開咗房門出去嗰陣,就要變一個好開心嘅我咁,唔可能下下都將啲情緒寫上塊面。」身處人群之中,也許可以暫時逃離情緒衝擊,但每當獨處呢?當時仍未投身YouTuber行列的米露迪,全憑YouTube影片逗自己開心。

2016年,米露迪接受舊同學混血肥仔(啱Channel主理)的邀請開始在YouTube拍片:「未拍之前,我有一段時間有抑鬱症,冇咩原因,可能嗰時有好多唔同方面嘅嘢衝擊,同埋我隻狗仔走咗。嗰段時間,我就係不斷睇人哋啲搞笑片,不斷睇,陪我過咗好多時間,所以我好想我拍嘅片,可以陪佢哋渡過某啲時間,令你睇我啲片係開心嘅。」

米露迪指自己學生時期,放學後經常會逛身後的商場。


除了演出不少微電影,亦曾參演舞台劇及電視劇集,米露迪直指自己的演技雖然仍有進步空間,但自問已比3年前好:「睇返自己以前做嘅戲,真係好尷尬,最後就去拜師學演技。有兩個角色,我好想做,一個係女鬼,一個係精神病人,如果我可以好成功咁演呢兩個角色,咁我嘅演技就真係會進步啦。」

米露迪重遊她兒時生活的地方。


米露迪曾經在大角嘴、天水圍、土瓜灣、觀塘及美孚居住,但對大角嘴最有感情。


米露迪早前參加ViuTV的口罩小姐選舉,獲賜名「肥腰」。


米露迪希望自己的YouTube片,可以讓觀眾快樂。


米露迪為提升自己,曾拜師學演技。


米露迪早前跟混血肥仔及Vectra(右)拍微電影。(資料圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!