掃呢頁CODE去手機

2021年6月10日 星期四

梁雨恩轉做全職飛鏢運動員 協助《造星III》高晉挑戰「自肥」 #梁雨恩 #造星III

梁雨恩、高晉、港姐鄺美璇與胞姊鄺美嫸今日在太古城出席護膚品牌活動,鄺美璇和鄺美嫸未有接受訪問。去年曾參加《全民造星III》的高晉,透露將曾表演跳唱《無 ...






梁雨恩、高晉、港姐鄺美璇與胞姊鄺美嫸今日在太古城出席護膚品牌活動,鄺美璇和鄺美嫸未有接受訪問。去年曾參加《全民造星III》的高晉,透露將曾表演跳唱《無忌》重新拍攝成MV,「改咗詞翻唱,喺我新網台《三舊腹肌》播出,我本身會拍啲惡搞、搞笑、綜藝片,之後會拍啲『自肥』好似ERROR咁,當中會有好多嘢挑戰,例如煮嘢食、攀石一啲自己唔擅長嘅嘢。」

在旁的梁雨恩提議他挑戰飛鏢,更自薦做他的私人教練。現時做全職飛鏢運動員的梁雨恩,曾奪得兩次飛鏢世界盃冠軍,她說:「我有資格協助你嘅『自肥』計劃,我哋嘅飛鏢係殘酷,因為掟唔到要飲好多。」高晉笑說:「飲唔到唔緊要,我嘔都可以。」梁雨恩希望飛鏢將來能夠爭取成為奧運項目,有日可以代表香港參加奧運。

梁雨恩及高晉今日一齊出席活動。


《全民造星III》高晉主力搞網台「三舊腹肌」。


港姐鄺美璇與胞姊鄺美嫸


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!