掃呢頁CODE去手機

2021年6月10日 星期四

霍汶希:霍汶希從不過問霆鋒感情事 阿Sa其實一啲都唔傻 #蔡卓妍 #謝霆鋒 #阿Sa #霍汶希

英皇「金牌經理人」霍汶希(Mani)旗下巨星如雲,其中不得不提的猛將就是合作25年的男神謝霆鋒,跟霆鋒走過高山低谷的她,彼此關係微妙,雖比他年長8年, ...






英皇「金牌經理人」霍汶希(Mani)旗下巨星如雲,其中不得不提的猛將就是合作25年的男神謝霆鋒,跟霆鋒走過高山低谷的她,彼此關係微妙,雖比他年長8年,但卻視霆鋒為兄長:「佢係我阿哥,鋒哥呀。(想阿哥再婚?)佢有自己嘅諗法,我哋亦都唔會傾呢啲嘢,只傾工作,計劃佢嘅事業,佢嘅品牌我都畀意見。」


霆鋒當年年少氣盛,曾連番闖禍要她急忙善後,問是對「阿哥」又愛又恨?她直認:「頭痛一定有」,但錫出口話:「每個人年輕時都有啲輕狂,佢好清晰自己要啲乜。嗰時我歸立為一個責任、一個崗位,有事咪睇吓點解決,佢係一個有得傾嘅人,依然我哋喺內地都有見面,覺得佢係有情義嘅人,有義氣,好爭氣。仲有我想講好欣賞惠英紅,雖然唔係同佢合作好多年,但佢亦係義氣仔女。」


談及另一名愛將蔡卓妍(阿Sa),感覺傻大姐的她,原來半分也不傻,她大讚阿Sa做藝人潛質:「要做一線藝人首要有主見,如果係個太聽話嘅機械人就唔會上到最高峰,阿Sa好有自己想法。」問是否最期待阿Sa結婚?她竟然說:「我哋唔傾呢啲,順其自然啦,佢有晒鋪排,不過佢有事會同我傾,傾完佢就會開心晒,我好開心可以幫到佢。」


Mani透露打算2年後搞大派對慶祝其經理人生涯:「我喺英皇做咗28年經理人,從來未離開過,其實內地好多經理人都奇怪,點解我啲藝人好少跳槽,唔同佢哋流失量好高,2、3年就會走一位藝人,我覺得同公司好家庭式有關,當然老闆楊生(楊受成)帶領得好有關啦。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!