掃呢頁CODE去手機

2021年6月10日 星期四

蔣祖曼:蔣祖曼樂做御用制服戶 爭醫生未「集郵」! #蔣祖曼

有「獨立電影女王」之稱的蔣祖曼憑無綫劇集《鐵探》成功入屋,去年卻後繼無力零工作近乎絕迹幕前,苦等1年多擔正女三的《逆天奇案》終於出街,而飾演「法律女神 ...






有「獨立電影女王」之稱的蔣祖曼憑無綫劇集《鐵探》成功入屋,去年卻後繼無力零工作近乎絕迹幕前,苦等1年多擔正女三的《逆天奇案》終於出街,而飾演「法律女神」的她亦獲讚入型入格夠霸氣,與拍檔黃智賢火花十足。其實首次演大律師的她直言被考起,更為此專誠到法庭聽審做足功課,不過開拍前仍壓力大到發噩夢:「因為法庭戲排咗最後一個星期一次過拍,加上每場戲都有好多人望住你演,好怕出錯影響人,好大壓力,就連瞓覺都夢到自己上庭,好彩都順利,盡量做到一take pass。」


獨欠醫生角色


對於再演專業人士,她指早已期待做律師角色,今次終得償所願,又笑言希望能「集郵」做齊各行各業,樂意成為「御用制服戶」,她說:「我自己都做過好多制服戶,就係未做過律師同醫生。(各行都試勻?)主要政府部門,警察、海關,就連路政署都做過,依家會諗仲有咩未做,下次做到就好。(怕唔怕畀人定型?)早幾年有介意,想演啲好玩嘅角色好似喜劇咁,但之後心態轉變咗,覺得如果觀眾諗起女警就諗到我都係一種成就。」她表示雖多拍警匪片,但卻甚少機會演動作戲,故非常羨慕同劇的陳展鵬能埋身肉搏,並指自己都曾跟師傅習武,希望日後可大派用場。


讚黃智賢完美男人


講到與黃智賢的情侶組合有新鮮感,她大讚對方是完美男人,堪稱零缺點,又指今次雖多談情戲但沒有親密場口:「冇錫過,拖手都好少。(可惜?)留番下次囉,或者佢覺得好在冇呢。」而提到去年演藝工作停擺,她則慶幸多了時間陪伴小朋友,並開始盆裁生意,發掘了新興趣:「有時真係種嘢種成日都唔攰,搞到阿女都呷醋,話我陪啲植物多過陪佢。」


場地:Plant Plant

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!