掃呢頁CODE去手機

2022年7月22日 星期五

淘寶送貨收$20附加費 港女網上公審斥貪心 送貨員1句反擊大逆轉 #政治時事 #淘寶 #港女

該女網民在facebook群組「淘寶唔開心share」發帖,指自己2次均使用同1間集運公司,剛巧亦是同1位司機幫忙送貨,第1次因家裏無人收貨,而着他送 ...






該女網民在facebook群組「淘寶唔開心share」發帖,指自己2次均使用同1間集運公司,剛巧亦是同1位司機幫忙送貨,第1次因家裏無人收貨,而着他送到其村屋樓下,第2次司機卻要求收取20元附加費。對方稱因上次家中無人而酌情免收,爭輪一番後司機還是堅持收取費用,樓主亦有照付款。

惟她感到非常不忿,「20蚊雖然好少錢,但好明顯係司機貪心」,又批評他態度惡劣,「佢超大力扔啲貨,到我落樓下收貨,呢位司機係咁x我媽媽」,呼籲大家要小心選擇集運公司。

事件曝光後,引出送貨員現身反撃,並附上與對方的對話截圖,指出女事主的送貨地址為三棟屋村村屋,與停車地點有一定距離,需搬貨上山,收取附加費屬公司指引。他又指事前已致電對方交代有關收費,當時女事主亦說「無問題」,「唔係你所說嚟到先講,如果你真的覺得$20有問題,可以到我車邊交收」。

送貨司機貼出與女事主的對話截圖。(FB「淘寶集運share/苦主/推介分享群」圖片)


送貨司機貼出女事主與集運公司的對話截圖。(FB「淘寶集運share/苦主/推介分享群」圖片)


至於第一次送貨時沒有收取附加費,送貨員解釋是因對方表示無人在家,「我衰好人免費幫你上山,已經講明下次你要安排好(附加費)」。他又表示,在35度的炎熱天氣下,要推着30公斤的貨物上山,卻被責怪貪心,令他大感無奈,「我解釋係唔想啲西客咩都X咗我公司先」。

所屬集運公司亦有回應事件,指集運運費已包含所有上門費用,唯有些情況則會加收費用或需車邊交收,包括貨車不能直接到該屋企範圍,或村屋不能駛到門前便需約車邊交收等。

帖文引起網上熱議,大部分網民都支持送貨員「企硬」收費,「$20當貼士都唔止啦,大熱天時咁辛苦仲要上山!辛苦晒運輸業師傅!」、「條路咁長,畀50蚊都唔過份」、「咁熱天時,遇上呢種客,司機真係慘」,又批評客人「公主病」、「完全將『西客』2個字發揮得淋漓盡致。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!