掃呢頁CODE去手機

2022年7月22日 星期五

獨家丨麥明詩母親爆囡囡考女拔怕醜事跡 出書助家長解決子女成長難題 #麥明詩

獨家丨麥明詩母親爆囡囡考女拔怕醜事跡出書助家長解決子女成長難題「十優港姐」麥明詩一屋叻人,哥哥麥明山是專科醫生;爸爸是退休中學校長;媽媽麥何小娟從事兒 ...




獨家丨麥明詩母親爆囡囡考女拔怕醜事跡 出書助家長解決子女成長難題



「十優港姐」麥明詩一屋叻人,哥哥麥明山是專科醫生;爸爸是退休中學校長;媽媽麥何小娟從事兒童發展及治療超過35年。今年書展,麥媽媽再次出書《輕輕鬆鬆不做虎媽》,畀貼士家長如何解決子女成長遇到嘅難題,她回想起麥明詩當年面試女拔小學時,經已好有主見,仲大膽請校長食「檸檬」。採訪:方騫平 攝影:沈健程

育有學霸子女,加上係專業兒科治療師,麥明詩媽媽出書分享育兒心得。
育有學霸子女,加上係專業兒科治療師,麥明詩媽媽出書分享育兒心得。
麥媽媽出書,仔女及老公齊到書展撐場。


5年前,麥明詩媽媽麥何小娟出過著作《我的女兒麥明詩一張白紙到10優的培育經歷》,分享培育子女心得,處女作獲得香港金閱獎。對於新著作,麥何小娟形容好似武林秘笈,會提及子女一言「九」頂、過度活躍、拖延症等令家長迷茫嘅問題,她強調,教好一個細路仔,唔係要瘋狂去催谷佢哋入到名校,甚至精英班就係勝利組,咁樣就會跌進虎媽陷阱,小朋友喺高壓方式下好易出事,應該從小觀察小朋友性格,針對佢哋缺點嚟培訓,然後發掘佢哋潛能。 

5年前麥媽媽出過《我的女兒麥明詩》著作。
麥爸爸都要撐。
溫馨家庭對子女成長好重要,父母結婚37周年,麥明詩兩兄妹同父母慶祝。


麥明詩曾經好冇自信

麥何小娟舉例說:「麥明詩細個比較文靜,因為佢細過哥哥3歲,加上哥哥一直係焦點人物,佢成日覺得唔夠哥哥叻,有段時間冇乜自信,就算佢可以跟哥哥升埋同一間小學,我都刻意分開佢哋,唔想麥明詩喺哥哥陰影下長大,冇比較就冇傷害,仲會訓練佢溝通能力。」她好記得當年女拔就算報課外活動都好有競爭:「但我一啲都唔擔心佢,由得佢報校外喜歡嘅唱歌跳舞課程。」麥明詩目前搵到自己追求嘅嘢,麥媽媽坦言放心晒。

麥媽媽唔想女兒永遠活喺哥哥陰影下,安排佢哋分開學習。
麥明詩係「十優港姐」,哥哥都係專科醫生,麥家一屋叻人。


提到麥明詩當年面試女拔小學,麥何小娟表示,「因為家長不能在場,事後麥明詩只簡述,話面試時校長要求佢唱歌,但她回答:『我唔想唱喎!』但佢冇解釋點解唔唱,只係話自己唔想唱。」,麥媽媽估計阿女怕醜。

小學面試時麥明詩跟校長說唔想唱歌,咁有性格反而令佢加分。


星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

立即下載|全新《星島頭條》APPhttps://bit.ly/3yLrgYZ

 




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!