掃呢頁CODE去手機

2022年7月22日 星期五

杜穎珊:杜穎珊被蘇民峰指出鼻孔唔對稱 批逢賭必輸 #杜穎珊 #蘇民峰

J2台新節目《呢鋪開乜︰開壇》由蘇民峰師傅帶領3位J2ers倪嘉雯(Carmen)、陳若思(Amber)、陳國麟(Doniven),連同杜穎珊(San ...






J2台新節目《呢鋪開乜︰開壇》由蘇民峰師傅帶領3位J2ers倪嘉雯(Carmen)、陳若思(Amber)、陳國麟(Doniven),連同杜穎珊(Sandy)一齊主持《呢鋪開乜︰開壇》。最新一集節目教觀眾搵第一桶金,同如何從鼻相判斷是否有正財或者偏財運,節目一開始便要求4位年青主持,寫下心目中第一桶金數額。Carmen最易滿足,要80萬元就夠,最大貪的Amber想搵1億元,Doniven同Sandy相對貼地,同樣是1,000萬元。蘇師傅話當年賺到第一桶金是100萬,接着用了55萬買入一寫字樓單位,之後輾轉做過髮廊、龍蝦批發等工作。1987年正式用風水命理搵食,他說︰「嗰時算命300(蚊)、睇相150(蚊)、50蚊睇掌。」同現在他的收費比,當然差很遠。


蘇師傅話從鼻相,可以斷定一個人的正、偏財運,他說︰「如果鼻孔高矮、大小不平,就一定逢賭必輸。」跟手指住Sandy話「呢啲就係嘞,一邊鼻孔闊、一邊鼻孔窄。」Sandy自認賭親都輸。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!