掃呢頁CODE去手機

2022年7月22日 星期五

余思霆示範戶外換泳衣 連攝影師都頂唔順:這樣拿出來有點性感 #余思霆

余思霆為經營其YouTube頻道,帶隊去到台灣綠島旅遊。去得綠島,又點可以錯過藍洞浮潛同跳水?余思霆更為此分開兩日進行,而為咗可以影更多靚相,余思霆先 ...






余思霆為經營其YouTube頻道,帶隊去到台灣綠島旅遊。去得綠島,又點可以錯過藍洞浮潛同跳水?余思霆更為此分開兩日進行,而為咗可以影更多靚相,余思霆先後準備咗一套白色三點式泳衣以及一件桃姐色嘅一件頭泳裝。

之不過,到底點可以喺藍洞換衫呢?余思霆即席示範「戶外換衣服」技能,片段中,見佢披上長外套並背對鏡頭,而同行嘅女性導演就企喺佢旁邊,手執一條白色泳褲,攝影師問:「白的嗎?」時,余思霆轉身表示:「不然是什麼?黃的喔?」同行女導演話條泳褲的確係有少少髒,因為余思霆坐過喺石頭上,其後只見余思霆將三點式上衣交出,場面都幾香豔,連攝影師都話:「這樣看起來有點性感,這樣拿出來。」其後只見余思霆將外套脫下,而佢身上原先嘅三點式已經換成一件頭泳衣,而泳衣上更印有「miss your touch」字句。














































本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!