掃呢頁CODE去手機

2016年4月27日 星期三

王浩信5位數請客 感動網民Keep住討論 __,王浩信,

王浩信同朱千雪於尖沙咀出席無綫劇集《EU超時任務》飯敘。藝人王浩信、朱千雪(Tracy)、朱晨麗及單立文等,於尖沙咀出席無綫劇集《EU超時任務》飯敘。監製林志華於現場大賣關子稱不排除開拍續集:「有冇續集唔緊要,最緊要記住《EU超時任務》!」浩信笑言準備好五位數請客:「今日我請,預5位數,應該食唔到6位數嘅!」旁邊Tracy聞言即搞笑嗌肚餓:「好彩我肚餓!」感動仍延續後勁談到一眾演員特意等待浩信由越 ...


王浩信同朱千雪於尖沙咀出席無綫劇集《EU超時任務》飯敘。

藝人王浩信、朱千雪(Tracy)、朱晨麗及單立文等,於尖沙咀出席無綫劇集《EU超時任務》飯敘。監製林志華於現場大賣關子稱不排除開拍續集:「有冇續集唔緊要,最緊要記住《EU超時任務》!」

浩信笑言準備好五位數請客:「今日我請,預5位數,應該食唔到6位數嘅!」旁邊Tracy聞言即搞笑嗌肚餓:「好彩我肚餓!」

感動仍延續後勁

談到一眾演員特意等待浩信由越南拍劇後返港再慶祝?他直呼感動,又笑言難得該劇仍能延續後勁:「好感動隔咗半個月,台前幕後都Keep到氣氛。我仲睇緊網民喺討論區嘅討論,好感動可以Keep咁耐!」

恨開拍續集

談到開拍續集,浩信表示希望原班陣容再演續集:「希望度到更加滿意嘅劇本,唔想破壞觀眾心目中嘅開放式結局,本身End得好靚,希望原班陣容再演!」而Tracy亦期待拍續集:「想拍呀!(加咩新元素?)網上好多意見討論,有機會想參考網民幫我哋諗嘅Storyline同Comment!」而浩信又言想於續集增加與觀眾的互動:「可以投票揀結局,貼近觀眾!(驚唔驚再拍超越唔到自己?)唔驚,今次角色助燃我團火,演戲角色上嘅創作會更持久!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!