掃呢頁CODE去手機

2016年4月27日 星期三

Miki結婚請舊愛鄭中基 獨欠前度徐天佑 __,Miki,鄭中基,中基,天佑,徐天佑,楊愛瑾,

Miki結婚請舊愛鄭中基獨欠前度徐天佑23,012views│2016年04月27日Miki將會喺30日結婚,據知情人士透露Miki真係好緊張,因為男家嗰邊有頭有面,更加唔可以馬虎,樣樣要準備得體,除咗兩家親友,Miki想請齊圈中好友及曾經合作過嘅人嚟參加婚禮,所以賓客名單都不斷加,依家已經請超過二百人,好似Cookies一班餅女都會請。入行十五年嘅Miki緋聞一隻手數得晒,不過,○三年拍過拖的徐 ...






  • 其他影片:>>






  • Miki結婚請舊愛鄭中基 獨欠前度徐天佑
  • 23,012 views│2016年04月27日
  • Miki將會喺30日結婚,據知情人士透露Miki真係好緊張,因為男家嗰邊有頭有面,更加唔可以馬虎,樣樣要準備得體,除咗兩家親友,Miki想請齊圈中好友及曾經合作過嘅人嚟參加婚禮,所以賓客名單都不斷加,依家已經請超過二百人,好似Cookies一班餅女都會請。

    入行十五年嘅Miki緋聞一隻手數得晒,不過,○三年拍過拖的徐天佑,Miki未有邀請,反而曾傳緋聞的鄭中基就有份獲邀出席婚禮。

    據知Miki其實同天佑分手之後,大家再見都仲係朋友,並唔係乜嘢反咗面,只係天佑舊年都結咗婚,為免尷尬,所以先無請佢!不過,Miki都有準備回禮禮物,之後會送番俾天佑,至於Ronald嘅緋聞,真係得啖笑婚禮仲會請埋Ronald老婆添!

    鍾意就快D Share啦!