掃呢頁CODE去手機

2016年4月27日 星期三

【對香港前景太悲】棟篤笑封咪兩年 黃子華做舞台劇追陳法拉 __,子華,陳法拉,法拉,黃子華,

棟篤笑嘅男神…公仔箱嘅收視王牌…電影票房毒藥…黃子華一向係網路男神,唔少fans都期待佢繼續搞棟篤笑,不過子華早前上過蕭若元嘅節目,講過香港社會已經令佢笑唔出,所以暫時「封咪」,黃子華稱呢一、兩年都未能把握到出棟篤笑,佢又稱:「我喺香港好多年,係一個地道香港仔,香港由一個我認識嘅香港,發展今日咁嘅香港,我點能夠說一個香港嘅故事,再做一次棟篤笑,喺一個咁嘅狀況,我諗好多嘢已經笑唔出,唔知點笑。」佢又 ...




其他影片:>>






棟篤笑嘅男神…公仔箱嘅收視王牌…電影票房毒藥…黃子華一向係網路男神,唔少fans都期待佢繼續搞棟篤笑,不過子華早前上過蕭若元嘅節目,講過香港社會已經令佢笑唔出,所以暫時「封咪」,黃子華稱呢一、兩年都未能把握到出棟篤笑,佢又稱:「我喺香港好多年,係一個地道香港仔,香港由一個我認識嘅香港,發展今日咁嘅香港,我點能夠說一個香港嘅故事,再做一次棟篤笑,喺一個咁嘅狀況,我諗好多嘢已經笑唔出,唔知點笑。」佢又指,本來想今年出棟篤笑,但對香港前景太悲,所以度唔出笑話。子華暫時唔搞棟篤笑,咁佢會搞啲乜?「黃子華-子華本部」facebook專頁噚日先留言:「聽日有嘢睇!」吊吓fans癮,當fans叫晒「除褲!回水!」,噚晚專頁貼出一條1分鐘影片,原來係宣佈演舞台劇,追「高登女神」陳法拉,一齊演舞台劇,傳喺今年7月舉行。片中一開始,畫面出現法拉個樣,子華話:「佢係我老婆請。」而子華就係法拉嘅老闆,法拉又話第一次見到子華就知大家有啲嘢,似乎講緊個舞台劇係一段「三角關係」。畫面之後見「男神」子華講:「我老婆死咗,佢就反而走咗,不負責任。」不過法拉稱自己唔想再見到佢,認為佢哋關係一切已經唔同晒,之但係子華都冇放棄:「佢唔喺度,我搵佢囉!我要一個交待,一個說法。」雖然成件事暫時未公佈幾時演、喺邊度演,但已經有「撲飛」潮,網上有人聲稱可以代購門票,睇嚟排隊黨已mon實,就知男神魅力沒法擋!!!子華喺2000年拍過電視劇《男親女愛》,跟手食住個勢,出演50場《男親女愛舞台劇》,其後2008年演《男磨坊ART》、2011年演《咁愛咁做》、2012年演《野豬》,而今次佢同法拉合作,將係子華第5部舞台劇作品。

子華早前上蕭若元網台節目《蕭遙遊》

鍾意就快D Share啦!