掃呢頁CODE去手機

2016年4月27日 星期三

富貴楊思琦cut接送司機 安排囡囡搭校車 __,思琦,楊思琦,

富貴楊思琦cut接送司機安排囡囡搭校車20,887views│2016年04月27日雖然思琦想阿女讀國際學校,所以阿女才轉讀英基,但看到活潑且無時停的楊卓穎,成隻甩繩馬騮一般衝上校車,就連婆婆想捉都捉不住,就知爭真係適合讀國際學校多點。阿女讀德望時,思琦為女兒不惜請司機專責接送上學,更特地換部七十幾萬的LandRover;阿女現在轉讀英基,學校近屋企,不用再請司機接送,但都一定要坐校車,不用辛苦阿 ...






  • 其他影片:>>






  • 富貴楊思琦cut接送司機 安排囡囡搭校車
  • 20,887 views│2016年04月27日
  • 雖然思琦想阿女讀國際學校,所以阿女才轉讀英基,但看到活潑且無時停的楊卓穎,成隻甩繩馬騮一般衝上校車,就連婆婆想捉都捉不住,就知爭真係適合讀國際學校多點。

    阿女讀德望時,思琦為女兒不惜請司機專責接送上學,更特地換部七十幾萬的Land Rover;阿女現在轉讀英基,學校近屋企,不用再請司機接送,但都一定要坐校車,不用辛苦阿女行返學,兼且可以讓她同同學相處多點,再說在英基上學的同學,屋企非富則貴。

    早前,一身街坊裝的楊思琦中午送卓穎落樓等校車,當日落住雨,思琦怕囡囡淋親跣倒,所以一手拎傘,一手扶實囡囡上校車。直到校車開走,思琦仍依依不捨回頭與囡囡揮手道別,極緊張這個心肝椗。

    到咗放學,思琦與媽媽一起接卓穎落校車,卓穎一見到媽媽就即刻攬實撒嬌,黏實媽咪,難怪思琦咁冧第二日換轉由婆婆送落樓,平日活潑好動的卓穎的確無時停,校車一到就一枝箭跑上校車,婆婆捉都捉唔住!

    鍾意就快D Share啦!