掃呢頁CODE去手機

2016年4月27日 星期三

張智霖變禿頭阿伯遊街 靚靚辛苦忍笑 __,靚靚,張智霖,袁詠儀,

靚靚初初淨係笑,之後仲識得搵準機會氹番老公,呢招高呀!張智霖(Chilam)與老婆袁詠儀(靚靚)參加大陸真人騷節目《一路上有你》第二季,兩人去到西班牙拍攝,張智霖同靚靚因為玩輸遊戲而受到懲罰,不過懲罰只係落喺Chilam身上,Chilam出名擁有一副不老童顏,節目組決定要徹底破壞Chilam嘅靚仔樣,搵嚟一個禿頭頭套畀Chilam戴,Chilam即時變成一個禿頭阿伯,個樣極度好笑,跟住劇組仲要Ch ...


靚靚初初淨係笑,之後仲識得搵準機會氹番老公,呢招高呀!

張智霖(Chilam)與老婆袁詠儀(靚靚)參加大陸真人騷節目《一路上有你》第二季,兩人去到西班牙拍攝,張智霖同靚靚因為玩輸遊戲而受到懲罰,不過懲罰只係落喺Chilam身上,Chilam出名擁有一副不老童顏,節目組決定要徹底破壞Chilam嘅靚仔樣,搵嚟一個禿頭頭套畀Chilam戴,Chilam即時變成一個禿頭阿伯,個樣極度好笑,跟住劇組仲要Chilam遊街示眾,而同行嘅靚靚就全程忍笑,望都唔敢望老公一眼。

Chilam「質問」靚靚

呢個時候,受盡「屈辱」嘅Chilam忍唔住問老婆:「難道我變成這個樣子你就不愛我了嗎?」靚靚就笑而不答,然後指指後面嘅西班牙小朋友,同Chilam講:「我感覺你現在比之前還要受歡迎。」果然係腦筋急轉彎呀!其實小編就覺得無論Chilam變成點,靚靚都會對佢不離不棄嘅!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!